شهرستانها

آمریکا موجودیت خود را در جنگ و خونریزی می‌داند

یکی از پیام‌هایی که ملت و دولت ایران به آمریکا می‌تواند بدهد این است که ما دلخوش به مذاکرات نیستیم و کار خودمان را در داخل انجام می‌دهیم. دشمن باید بداند اقتصاد مقاومتی جانشین اقتصاد مذاکره‌ای است. نه دولت و نه مردم هیچ چشم داشتی به نتیجه مذاکرات ندارند.
عبدالله فاتحی با اشاره به طرح موضوع اقتصاد مقاومتی و اعلام سیاست‌های آن از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: یکی از پیام‌هایی که ملت و دولت ایران به آمریکا می‌تواند بدهد این است که ما دلخوش به مذاکرات نیستیم و کار خودمان را در داخل انجام می‌دهیم. دشمن باید بداند اقتصاد مقاومتی جانشین اقتصاد مذاکره‌ای است. نه دولت و نه مردم هیچ چشم داشتی به نتیجه مذاکرات ندارند.

وی اظهار امیدواری کرد که قوای سه گانه به ویژه قوه مجریه با برنامه ریزی مناسب برای هر چه بهتر اجراکردن رهنمودهای رهبری بکوشند و کشور را از وابستگی به استکبار جهانی‌‌ رها سازند.

فاتحی همچنین پیرامون حوادث اکراین اظهار داشت: نه تنها در مذاکرات دولت جمهوری اسلامی با ۱+۵ آمریکاییها بیش از ۱۰ بار تهدید به حمله نظامی کردهاند و به انحای گوناگون در امور داخلی ایران مداخله نموده و از سران فتنه دفاع کردهاند بلکه با دخالت در امور کشور اکراین اوضاع این کشور را نیز آشفته کرده و جنگ داخلی میان مردم راه انداختهاند.

وی تصریح کرد: حوادث اوکراین نشان داد آمریکاییها حتی اگر فرصت کنند جیب همسایگانشان را هم دستبرد میزنند و استقلال یک کشور اروپایی را بیپروا مورد هجمه قرار میدهند و پرچم یورو را به علامت استیلای غرب در میدان استقلال کی یف میکوبند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر تاکید کرد: آمریکا و صهیونیسم جهانی حیات و موجودیت خود را در جنگ و خونریزی در جهان میدانند و هر روز در نقطهای از جهان اختلاف و کشتار راه میاندازند.

وی افزود: ملت ما باید هوشیار باشد مذاکره با چاشنی تهدید نظامی و مداخله در امور داخلی ایران به معنای دامن زدن به بیاعتمادی و آشفته کردن فضای مذاکرات است و لذا باید کمربندها را محکم بست و در برابر ۱+۵ و به ویژه شرارتهای آمریکا ایستادگی کرد.

فاتحی با بیان اینکه در شرایط کنونی مسلمانان با سه توطئه ازسوی آمریکا وغرب مواجه شدهاند، گفت: حوادث میانمار نشان داد که دشمنان اسلام مشغول فعال کردن شکافهایی برای کشتار مسلمانان اهستند.

وی اظهار داشت: به جان هم انداختن سودانیان و مسلمانان، صحنههای بسیار تأسف باری را به وجود آورد که تاریخ کمتر نظایر آن را دیده است و اکنون در آفریقای مرکزی مسیحیان را به جان مسلمانان انداختهاند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر خاطرنشان ساخت: در سوریه و عراق تکفیریها را تجهیز کردهاند که در دنیای اسلام بساط جنگ مذهب علیه مذهب راه بیندازند.

وی ادامه داد: همه این حوادث گویای این حقیقت است که آمریکا برای زنده نگاه داشتن صهیونیسم نیاز دارد که مسلمانان را به خود مشغول سازد و اگر این مشغولیت پایان یافت با ادیان دیگر درگیر شود و رد پای صهیونیستها در این راهبرد به خوبی پیداست.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر همچنین اظهار داشت: راه مقابله با دسیسههای آمریکا در کشورهای اسلامی تعمیق بیداری اسلامی و همبستگی علما و نخبگان جهان اسلام در منطقه وجهان است.

وی افزود: ما بر اساس رهنمودهای امام و رهبری عظیمالشأن جمهوری اسلامی نباید دشمن اصلی که را همانا آمریکا ورژیم جنایتکار صهیونیستی میباشد فراموش کنیم.

https://shoma-weekly.ir/n1je29