شهرستانها

آمریکا به‌دنبال نفوذ در بدنه اجتماعی است

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گیلان با بیان اینکه اوباما با ارسال پیام نوروزی خود به‌دنبال نفوذ در بدنه اجتماعی است و این نفوذ از راه‌های مختلف همانند رفت و آمدهای دیپلماتیک، گردشگری، ارتباطات علمی، اعزام دانشجو، تجارت، اینترنت،فحشاء و منکرات انجام می‌شود اظهار کرد: اینها همه مصادیق همان نفوذی است که مقام معظم رهبری آن را بیان داشتند.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گیلان با بیان اینکه کشتار هزاران انسان بیگناه در یمن و سوریه چرا برای سازمانهای حقوق بشر مهم نیست، گفت: آمریکاییها با وقاحت تمام جنایت میکنند.

حسن کربلایی در گفتگو با خبرنگار «تسنیم» در رشت، اظهار داشت: وقتی آمریکاییها بمبها را بر سر مردم ناکازاکی و هیروشیما فرود آوردند هیچکدام از این مردم بیچاره را انسان ندانست و آنها را از بین برد.

دبیر حزب مؤتلفه استان گیلان گفت: آمریکای جنایتکار نه تنها مردمان کشوری مانند پاکستان، افغانستان، عراق، فلسطین، یمن و بحرین را جزء بشریت نمیداند؛ بلکه برخی از شهروندان آمریکایی را نیز جزء بشریت به حساب نمیآورد.

وی با بیان اینکه اگر کودکان یمنی و فلسطینی از فرط تشنگی و عدم داشتن داروهای مورد نیاز هلاک شوند از نظر آمریکا هیچ مشکلی ندارد گفت: اگر یک سگ یا حیوانی در یک نقطه از جهان کُشته شود برای آنها بسیار مهم است و برای آن سگ مجلس عزا نیز میگیرند.

کربلایی با اشاره به اینکه وقتی هزاران نفر از انسانهای بیگناه در سوریه به شهادت میرسند این به هیچ عنوان برای آنها مهم نیست چون آنها باید کشته شوند، تصریح کرد: هنگامی که یک اسرائیلی غاصب بهدست یک فلسطینی مظلوم به هلاکت میرسد آنها باید انتقام بگیرند چون یک جوان اسرائیلی کشته شده است.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گیلان با بیان اینکه این تصویری از حقوق بشر آمریکایی و آمریکاییهای به اصطلاح زرنگ است که در تمام جنایتهای جهان سهیم هستند، افزود: خونریزی و جنایت و قتل و غارت،رُعب و وحشت،ننگ و ذلت و همه خیانتها با دستان پلید آنان در دنیا شکل میگیرد.

وی با اشاره به اینکه آمریکاییها با وقاحت تمام در همان نقاطی که جنایت میکنند، حاضر میشوند و حتی حاضر به یک عذرخواهی از مردم آن سرزمین نیستند گفت: بهطور مثال حضور اوباما در ژاپن و همان کشوری است که صدها هزار نفر را بهصورت جمعی به هلاکت رساندند.کربلایی با بیان اینکه آمریکاییهای جنایتکار جنایات گستردهای که در ایران مرتکب شدند و حداقل هفتاد سال مردم ایران را شکنجه، تحریم و در تنگنا قرار دادند خاطرنشان کرد: اکنون با کمال پررویی و بهمنظور فریب نسل امروز در عید نوروز برای مردم ایران پیام میفرستند و اظهار دوستی میکنند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا به شیطان نیز آموزش میدهد اظهار کرد: شیطان در مقابل آمریکا بسیار ساده و احمق بود، زیرا کبر و غرور او را فرا گرفت و فورا از بهشت رانده شد؛ ولی آمریکاییها و انگلیسیها پروفسورهای نیرنگ و حیله و استاد جنگ روانی هستند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گیلان با بیان اینکه اوباما با ارسال پیام نوروزی خود بهدنبال نفوذ در بدنه اجتماعی است و این نفوذ از راههای مختلف همانند رفت و آمدهای دیپلماتیک، گردشگری، ارتباطات علمی، اعزام دانشجو، تجارت، اینترنت،فحشاء و منکرات انجام میشود اظهار کرد: اینها همه مصادیق همان نفوذی است که مقام معظم رهبری آن را بیان داشتند.

کربلایی با اشاره به اینکه همه مردم ایران باید تاریخ یک قرن اخیر را مطالعه کنند تا پیامهای فریبنده را بشناسند و گرفتار حرکات، ادبیات و عشوهگریهای آمریکا و اذناب او در ایران نشوند، افزود: حکایت مردمفریبی آمریکاییها مثل قاتلی است که بیست سال پیشپدری را کشته و مخفی شده و اکنون از درب وارد و دست محبت بر سر فرزندان مرحوم پدر کشیده و به آنان عیدی هم میدهد.

وی با بیان اینکه او سعی میکند هیچ وقت موضوعی بهنام قتل پدر در خانه مطرح نشود، گفت: بصیرت مانع فریب خوردن میشود و رسانهها در بصیرت افزایی هم نقش و هم وظیفه مهمی دارند.

https://shoma-weekly.ir/p3a485