شهرستانها

آمادگی موتلفه اسلامی سمنان برای تشکیل جبهه فرهنگی در استان

ما در زمینه فعالیت‌های مرتبط با فرهنگ مذهبی به کمک‌های فکری حزب موتلفه اسلامی نیاز مبرم داریم و در واقع حزب موتلفه باید اتاق فکری برای برنامه ریزیهای فرهنگی باشد.
حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا زاهدی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سمنان در دیدار با دبیر حزب موتلفه اسلامی این استان با تاکید بر اینکه نقش موتلفه اسلامی در ارتقاء و توسعه فرهنگ در جامعه حائز اهمیت است افزود: با توجه به شناخت همه از موتلفه اسلامی به عنوان یک حزب انقلابی و پیرو خط امام و رهبری و مورد اعتماد و تایید بزرگان کسی تاکنون نتوانسته به عملکرد و رویکرد این حزب برچسبی بزند و رفتار آنرا زیر سوال ببرد.

زاهدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تجربیات حزب موتلفه در زمینه فرهنگی گفت: ما در زمینه فعالیتهای مرتبط با فرهنگ مذهبی به کمکهای فکری حزب موتلفه اسلامی نیاز مبرم داریم و در واقع حزب موتلفه باید اتاق فکری برای برنامه ریزیهای فرهنگی باشد.

حسن خرمیان دبیر حزب موتلفه اسلامی استان سمنان هم در این دیدار با تاکید بر بعد فرهنگی انقلاب و نیاز جامعه به فرهنگ اصیل انقلابی و اسلامی گفت: جامعه امروز، تشنه فرهنگ اسلامی و انقلابی است و باید دستگاههای متولی، دغدغه مسایل فرهنگی را داشته و تلاشهای خود را در این زمینه چند برابر نمایند. اما متاسفانه امروز شاهدیم که با توجه به اهمیت کار سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت وجریان سازی فرهنگی که باید توسط این نهاد صورت گیرد ضعیف و عملکرد چشمگیر و مطلوبی ملاحظه نمیشود

خرمیان اضافه کرد: ما آمادهایم در خصوص ترویج و توسعه فرهنگ مدنظر مقام معظم رهبری با تمام توان و ظرفیت به این نهاد انقلابی کمک کرده تا شرمنده امام و شهدا و رهبری نباشیم.

وی افزود: مومنین و آحاد جامعه اسلامی انتظار و توقع دارند نقش سازمان تبلیغات اسلامی در نظارت بر تشکلها و مجامع فرهنگی زیرمجموعه بیشتر باشد و از انحرافات و آسیبها در فعالیتهای این مجامع جلوگیری نماید بطور مثال در حوزه مداحی در تقویت سواد قرآنی مداحان و استفاده از منابع و مأ خذهای معتبر تلاش و دقت بیشتری به عمل آید .

خرمیان در پایان سخنان خود تاکید کرد: حزب موتلفه اسلامی در این استان ضمن آمادگی درخصوص انجام فعالیتهای دینی و فرهنگی، بر مشارکت اقشار تأثیرگذار و دستگاهها و نهادهای فرهنگی تاکید دارد و معتقد به تشکیل جبهه فرهنگی و همراهی و مدیریت صحیح در این عرصه جهت نیل به اهداف مورد نظر انقلاب اسلامی و مقام عظمای ولایت میباشد.

https://shoma-weekly.ir/2oPpID