شهرستانها

آماده جانفشانی برای شکست جریان نفوذ هستیم

محمد قریب گفت: در هشدار به جریان نفوذی غرب آماده هرگونه جانفشانی در راه حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی هستیم .
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان جنوبی به دنبال مطالب ناموزون ابراهیم اصغر زاده در دانشگاه بیرجند، گفت:تفسیر واژههای استبداد و مستبد باید بر اساس یک بینش صحیح انقلابی صورت پذیرد تا اینکه بتوان آن را از استبداد رای مصون و محفوظ داشت و به نظر میرسد آقای اصغر‌‌زاده هنوز صلاحیت این کار را نداردچون محوریت اینگونه مباحث وی، نفسانی و خودخواهانه است.

قریب با نقد اظهارات اصغر زاده مبنی بر اینکه «ما حتی رهبری را در چارچوب قانون میپذیریم» افزود: این بخشی از اظهارات آقای اصغر زاده فعال سیاسی اصلاح طلب در دانشگاه بیرجند است البته شاید بیان این مطلب برای امت ولایتمدار که بیش از وظیفه و تکلیف تعلق خاطر و رابطه عاطفی با مقام معظم رهبری دارند سخت و سنگین باشد ولی از ناحیه ایشان باز باید آن را غنیمت شمرد زیرا سوابق ایشان و همفکران وی نشان میدهد علی رغم طرح شعارهای قانونمندی و قانونمداری ، عمل به قانون در قاموسشان محلی از اعراب نداردکه مصداق آن هنجار شکنیهای سال 88 است .

دبیر حزب مؤتلفه استان اضافه کرد: آن فتنه گریکه اصغرزاده وی را سرمایهای برای نظام میداند همپیمان با استکبار جهانی و صهیونیسم بینالملل کمر به مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی بسته و اینک نقاب بر چهره انقلاب اسلامی را انقلابی انسانگرا معرفی نموده و سخن از پلورالیسم در حوزه فرهنگ و اعتقادات میراند و رسالت انقلاب اسلامی ، در تعالی معنوی و مادی جامعه و تعریف طراز فکری را منکر میشود .

قریب با اشاره به حمله این اصلاح طلب تندرو به شورای نگهبان اظهارداشت: چندی قبل رهبر معظم انقلاب فرمودند که نظارت شورای نگهبان و نظارت استصوابی بخشی از حق الناس است ، حال مشخص نیست آقای اصغر زاده به کدام انقلاب و قانون اساسی پایبند می باشد که نهاد قانونی شوراینگهبان را آماج حمله قرارداده و نظارت استصوابی شورای نگهبان را مصداق «سر همه را زدن» می انگارد.

وی همچنین افزود: نقش حوزههای علمیه و علمای بلاد به خصوص شخصیت بی بدیل حضرت امام خمینی (ره) در ایجاد و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی بر هیچ کسی پوشیده نیست حال بر چه اساس این لیبرالهای خود فروخته و واماندگان از جریان فکری انقلاب دست به نفی جایگاه رفیع حوزه زده و علم دانشگاه را به دست میگیرد. امروز بهتر میوان شعاع زمانی کلام آن پیر جماران خمینی کبیر(ره) را در وحدت حوزه و دانشگاه درک کرد و نگاه بلند ایشان به توطئه های امروزی را فهمید.

قریب در خاتمه تاکید کرد: در آستانه ماه محرم الحرام ،ماه پیروزی خون بر شمشیر ضمن تجدید بیعت با امام خامنهای (مدظله العالی) و در هشدار به جریان نفوذی غرب آماده هرگونه جانفشانی در راه حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی این یادگار امام (ره) و شهدا میباشیم.

https://shoma-weekly.ir/KVhYYW