شهرستانها

آزادی پاوه نماد تأثیر پیام ولی فقیه است

آزادسازی پاوه یک رخداد مهم در تاریخ انقلاب اسلامی بود.
محمد کرمیراد شکست حصر پاوه را یک رخداد مهم در تاریخ انقلاب دانست و گفت: ختم غائله پاوه با رشادت نیروهای مردمی و نظامی صورت گرفت.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمانشاه در گفتگو با فارس اظهار کرد: آزادسازی پاوه یک رخداد مهم در تاریخ انقلاب اسلامی بود.

وی با بیان اینکه شکست حصر پاوه نشاندهنده پیروزی اتحاد مردم بر ضدانقلاب و دشمنان است، افزود: ضدانقلاب با خیال خام ضربهزدن به نظام و انقلاب دست به اقدامات مخرب و نادرست زده بود.

این کارشناس مسائل سیاسی از غائله پاوه بهعنوان یک اتفاق مهم در تاریخ انقلاب یاد کرد و گفت: مردم استان کرمانشاه با جان و دل از خاک میهن اسلامی دفاع کردند. وی به نقش شهید چمران در هدایت قوای نظامی و مردمی برای رویارویی با ضدانقلاب اشاره کرد و افزود: شهید چمران اوضاع منطقه را بهصورت واقعی به اطلاع مسئولان مربوطه رساند.

نماینده سابق مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی به اقدامات ددمنشانه ضدانقلاب در کشتار مردم و افراد زخمی اشاره کرد و گفت: نیروهای مردمی در کنار نیروهای نظامی برای حفظ نظام و انقلاب، با اطاعت از فرامین ولیفقیه رشادتهای بسیاری از خود نشان دادند.

کرمیراد با اشاره به نقش رهبری در صیانت از استقلال و تمامیت کشور، پیام تاریخی امام در غائله پاوه را پیامی تاریخی عنوان کرد و افزود: این پیام موجب شکست ضدانقلاب شد و برگ پر افتخار دیگری بر تاریخ این مرز و بوم افزوده شد.

https://shoma-weekly.ir/UYPigK