ورزش

آرامش ایران خلاف تبلیغات غربی‌ها است

«ندبولتینگ» مجری شبکه چهار تلویزیون دولتی انگلیس که در حال نگارش کتابی در باره ورزش جانبازان و معلولین است، برای تحقیق و بررسی پیشرفت این ورزش به کشورمان آمد.
«ندبولتینگ» مجری شبکه چهار تلویزیون دولتی انگلیس که در حال نگارش کتابی در باره ورزش جانبازان و معلولین است، برای تحقیق و بررسی پیشرفت این ورزش به کشورمان آمد.

وی برای تماشای مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا که با برتری ایران در مشهد به پایان رسید، به این شهر مقدس سفر کرده بود، مدعی بود درخشش والیبال نشسته ایران در بازیهای المپیک ۲۰۱۲ لندن بسیار تعجبآور است، به همین منظور میخواهد بداند چه اتفاقی افتاده که این رشته تا این حد در ایران پیشرفت کرده و حتی در سطح اول دنیا حرفهای زیادی برای گفتن دارد و این چنین میدرخشد.

مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا در مشهد باعث شد تا این مجری تلویزیون دولتی انگیس به زیارت حرم حضرت امام رضا (ع) هم برود و با حال و هوایی تازه آشنا شود که تا به حال در هیچ جا ندیده بود.

وی در مورد ایران گفت: ایران جای بسیار زیبا و دیدنی است، غربیها در مورد ایران بد فکر میکنند که این تصورات برای من هم وجود داشت، اما وقتی وارد ایران شدم، دیدم که اوضاع کاملاً با آنچه که گفته میشد، متفاوت است. من در ایران آرامش را دیدم. به طور حتم هر کس از غرب به ایران سفر کند، به طور کلی نظر و نگاهش نسبت به ایران دگرگون میشود.

«ندبولتینگ» پیرامون احساساش از زیارت حرم امام رضا (ع) چنین گفت: واقعاً جای ویژهای بود. یکی از خوبیهای این سفر دیدن حرم امام رضا (ع) بود. در بعضی از مکانهای این حرم صداهای جالبی میشنیدم. در لندن مساجد زیادی برای مسلمانان وجود دارد. درمساجد لندن هم این صداها را شنیده بودم. خیلی عارفانه بود و حس خاصی به من دست داد. لحظات خوبی را در حرم سپری کردم و حس فوقالعادهای داشتم. خیلی دوست دارم که یک بار دیگر این امکان برایم فراهم و آن لحظات برایم تکرار شود.

https://shoma-weekly.ir/NjKBb6