زنان

آدرس غلط با نگاه غربی

برنامه‌ها بیشتر منطبق بر کنوانسیون های اروپایی است که سازگاری با فرهنگ غنی اسلامی ندارد و اکثرا با نگاه فمینیستی که بیشتر منطبق بر تفکر غربی و اروپایی است، شکل می‌گیرد و برای تبلیغ این ایده‌ها همایش‌های پرزرق و برق و سخنرانی‌های متعدد برگزار می‌نمایند تا زنان و جوانان و گاهی مردها تحت تأثیر قرار داده و خود را حامی مستضعفان و بخصوص زنان و اقشار آسیب‌پذیر معرفی نمایند.
سیده فاطمه فخر- در زمان خاصی که شور و شوق و همدلی در جامعه ما موج میزند و همه مردم با نشاط پیگیر کسب آگاهی و شناخت نامزدهای اصلح بوده و با ایمان به اینکه میتوانند در سرنوشت کشورشان اثرگذار باشند، بعضی از نارساییها و کمبودها را به فراموشی سپردهاند.

و همه برآنند که با حضور فعال در انتخابات سرنوشتساز مجلس شورای اسلامی نمایندهای به مجلس بفرستند که موجبات اعتلای اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و معیشتی مردم بسیار خوب و مسلمان ما فراهم سازد.

عدهای هم با شعارهای فریبنده سیاسی و فرهنگی و اجتماعی مقاصد مورد نظر خود را مطرح مینمایند بدون آنکه مردم از عواقب سوء اجرای این وعده و وعیدهها اطلاعی داشته باشند و گروه دیگری برای گرمی بازار خود و معرفی حس دوستی و فداکاری در برنامههای خود بیشتر به مسائل زنان و طرح مطالبی که برای زنان و جوانان جذابیت دارد، میپردازند و با طرح مطالبات غیرواقعی که اکثرا با نگاه غربی و اروپایی تنظیم شده و با مطالبات و مصالح زنان کشور اسلامی ما همخوانی ندارد درصدد جلب آراء زنان که نیمی از رأی دهندگان را تشکیل میدهند، هستند و اگر مطالبات واقعی باشد با نگاه غربی آدرس غلط برای احقاق آن حق پیشنهاد مینمایند. آنچه که تا به حال از این نوع برنامهها توسط رسانههای غربی و ماهواره و رسانههای مکتوب به کشورها راه یافته است موجبات فروپاشی خانوادهها و از دست رفتن هویت ایرانی اسلامی در زنان و جوانان گردیده است.

این برنامهها بیشتر منطبق بر کنوانسیون های اروپایی است که سازگاری با فرهنگ غنی اسلامی ندارد و اکثرا با نگاه فمینیستی که بیشتر منطبق بر تفکر غربی و اروپایی است، شکل میگیرد و برای تبلیغ این ایدهها همایشهای پرزرق و برق و سخنرانیهای متعدد برگزار مینمایند تا زنان و جوانان و گاهی مردها تحت تأثیر قرار داده و خود را حامی مستضعفان و بخصوص زنان و اقشار آسیبپذیر معرفی نمایند. و این رفتار در زمانی مانند امروز انجام میگیردکه مردم جهان اسلام و تمام زنان جهان مشی اسلامی کشور و انقلاب ما را الگوی خود قرار دادهاند و رهبر معظم انقلاب بر حفظ هویت اسلامی و سبک زندگی اسلامی تأکید میفرمایند.

https://shoma-weekly.ir/lepB09