نگاه

گمنامانه خدمت می کرد

مردم شریف تهران ، جامعه اسلامی ، زنان کشور و حزب موتلفه اسلامی دراین دوره با هر تقدیر و حکمت و مصلحت خداوندی از خدمات موثر و گمنامانه این خواهر مرحوم، محروم گشته اند.
نصر عزیزی- مرحومه خانم دکتر فاطمه رهبر بانویی فاضل، باتقوا، پرتلاش و خادم مردم بود که عمر شریف اش به خدمتگزاری گذشت. از معلمی شروع، در صداوسیمای مرکز عنصری موثر، سه دوره نمایندگی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی را با افتخار سپری نمود و مدرک خدمتگزاریش را در خانه خدمت کمیته امداد امام تکمیل نمود. او از بانوان نقش آفرین در مجلس بود که وظیفه نمایندگی را مزین به شاخصهای انقلابی گری ، کلان نگری ، آینده نگری و رسالت مداری نمود. عشق به وظیفه اصلی نمایندگی با صداقت و اخلاص و وفای به عهد با مردم در او موج میزد..

او همزمان عضویت شورای مرکزی حزب باسابقه ولایی موتلفه اسلامی را با رای دوره ای اعضای سراسر کشور به عهده داشت، قریب دو دهه جلسات مداوم هفتگی وکارشناسی شاهد تعهد و وقار و تقوای این بانوی انقلابی بوده ایم. ازجمله ویژگی‌های بارز ایشان، حساسیت و چاره جویی برای تحقق منویات ولایت فقیه و حل مشکلات مردم و نهادینه سازی جایگاه مرجعیت وروحانیت، و انتقال مشورت‌ها و دیدگاههای کارشناسی به عرصه قانونگذار ی بود که سطح بالایی از این نوع تعهدات ملی را در حوزه های فرهنگ ساز و نظارت مجلس با رایزنی نمایندگان، اعمال می نمود..

فاطمه رهبر عضو شاخص و برجسته ای از دامان تربیت تشکیلات الهی موتلفه بود که مردم تهران در چهار دوره مجلس به او اعتماد داشتند و البته جلوه مصادیق دیدگاه‌های مردم، برای بالندگی و مردمی بودن این حزب بود. مردم شریف تهران ، جامعه اسلامی ، زنان کشور و حزب موتلفه اسلامی دراین دوره با هر تقدیر و حکمت و مصلحت خداوندی از خدمات موثر و گمنامانه این خواهر مرحوم، محروم گشته اند. او عمر خود را وقف نظام و رهبری و مردم نمود، ما هم به پاس آن همه خدمات صادقانه وبی توقع، دعاهای خیرمان را بدرقه راه ایشان وسایر خادمان به این مملکت می نماییم. از خدای بزرگ علو درجات رابرای ایشان مسئلت داریم..

https://shoma-weekly.ir/5nAgDs