پیام شما

گردن کلفتان واردات

114 ... 0912 با گرامیداشت ایام شهادت حمزه سیدالشهدا وسالگرد جنگ احد؛ جا دارد در مقطع کنونی انقلاب که درپیچ تاریخی سرنوشت سازی قرار داریم به خصوص نبرد دیپلماتیک با سران استکبار جهانی برای دفاع از حقوق مسلم خود، آیا خواص جامعه اعم از اصلاحطلبها، اعتدالیها اصولگراها فروعگراها و.. در سنگرهای مختلف وظایف محوله را بخوبی انجام می دهند؟

369 ... 0911 با سلام و خداقوت خدمت شما در هفته نامه شما یک پیشنهادبا توجه به اینکه در این دوره یکی از فعال ترین شبکه رسانهای شبکه های اجتماعی همچون تلگرام هست، اگر شما بتوانید در تلگرام یک شبکه اطلاع رسانی درست کنید و مواضع هفتگی و اخبار مهم را در شبکه به تمام دوستانتان در کشور از این طریق هم ارسال کنید به نظربنده بسیار مفید است. باتشکر

259 ... 0919 دلالان گردن کلفتی هستند که منافع شخصیشون در وارداته، هرچی شعار تولید بدهید وقتی آنها با تخریب بازار با اجناس قیمت وسط بیان، شعارهایتان دود می شود. باید راهی برای این مشکل یافت.

از پیامهای شما در پایگاه اطلاع رسانی:

خنده دار نیست؟ تو آمریکا همه چی طبق زمانبندی و برنامه در مورد بررسی برجام داره پیش میره ما هنوز نمی دونیم شورای عالی امنیت باید بررسی کنه یا مجلس یا هر دو یا اینکه کدوم اول بررسی کنن جالب تر اینکه هنوز معلوم نیست این باید لایحه بشه طرح بشه همین جوری خوبه

وقتی اولین سفینه فضایی توسط شوروى سابق به فضا فرستاده شد، شیخ محمودشلتوت رهبر جامعه الازهر بزرگ ترین نهاد دینی جامعه عرب در پیامی به خروشچف رهبروقت شوروی این کار را تبریک وآن را گامی در راه پیشرفت بشر دانست.
اما همزمان شورای بین المللی
کلیسا در پیامی به خروشچف اینکار را محکوم و آن را دخالت در ملکوت الهی دانست! به نظر شما علت انفعال و فشل بودن چنین نهاد پیشرویی دربیداری اسلامی و حوادث سال های اخیرچیست؟

ناراحتی تان از حضور فابیوس قابل احترام است اما «انّ الله لایغیّر ما بقوم حتّی یغیّروا ما بانفسهم» خود ما مردم در خرداد ۹۲ به گونهای عمل کردیم که از آنجا به اینجا برسیم .

https://shoma-weekly.ir/doEEoe