پیام شما

گاف های نامزدها در نمایش تصاویر

گاف های نامزدها در نمایش تصاویر: عارف:تصویر معدن را به دره تشبیه کرد برای جذب توریست! رضایی:تصویر بازار را جشنواره نامید. اینها مشکلات مردم را هم همینجوری می بینند.

114...0912 اللهم انا نرغب الیک فی دوله کریمه ... در آستانه نیمه شعبان، انتخاب دولت جدید را داریم، یکی از معیارهای دولت درخط اسلام ناب محمدی (ص) را میتوان آمادگی و برنامه ریزی استراتژیک آن برای زمینهسازی جهت ظهور دولت یار(عج) مطالبه نمود.

312...0918 لطفاً ما را از پیامک روشنگرانه تان بینصیب نکنید.

983...0912 گاف های نامزدها در نمایش تصاویر:  عارف:تصویر معدن را به دره تشبیه کرد برای جذب توریست! رضایی:تصویر بازار را جشنواره نامید. اینها مشکلات مردم را هم همینجوری می بینند.

177...0935 متاسفم برای سه تن از کاندیداها که دربخش روانشناختی در برنامه زنده تلویزیونی اقدام به پرخاشگری به مجری بکنند، بعد هم دم ازدولت اخلاقگرایی می زنند و قول داده اند اهل تعامل هم باشند؟! (مهدی درخشنده)

369...0911 سلام، به نظرمن اگرقبل ازتبلیغات جامعتین به اجماع میرسیدند ویک کاندیدمعرفى میکردند بهتربودچون الان آقایان وارد گود انتخابات شدند وکلى تبلیغات وکلى هزینه میکنند، درآخر اجماع خیلى سختتر میشه وکنار نمی روند.

983...0912 سلام در ترافیک سنگین اتوبان امام علی(ع) در مسیر جنوب به شمال حد فاصل رسالت تا شهید بابایی یک واحد گشت نیروی انتظامی اقدام به پخش أذان مغرب از بلندگوی ماشین کرد.در آن ترافیک سنگین توجه به أذان،شایسته تقدیر است.

452...0919 به نظر من اگر مردم کشور ما به موضوع انتخاب اصلح و رأی دادن با دید یک تکلیف شرعی و وظیفه ملی نگاه کنن دیگه جای بحثی نمی مونه.همونطور که همیشه این کار رو انجام دادن.ضمن اینکه امروز بیشتر از هر زمانی نیاز به حماسه سیاسی وجود داره. ( زینب جهانی از رشت)

660...0915 یاران امام حسین علیه السلام آب هم نداشتند ولی امامشان راتنها نگذاشتند و یاران امام حسن به خاطر دنیا امامشان را به دو کیسه زر فروختند. ما عاشورایی هستیم و تحریم و تورم مانع یاری اماممان نخواهد شد. در انتخابات پرشور شرکت می کنیم.

752...0914 بسیار سپاسگزارم از این مصاحبه های خوب ورزشی که به تازگی کار می کنید. از این کارها از موتلفه ندیده بودم که به امید خدا دارم می بینم،با اجازه شما من این مطلب رو برای یک نشریه داخلی در دانشگاهمان کار می کنم البته با ذکر منبع.
 ابراهیم شاهرخی

752...0912 این مناظره ای که برگزار شد کاهش شأن نامزدها و وهن مخاطبان بود. انتظارمان از صدا و سیما خیلی بیشتر بود.

248 ... 0911   «تیپ سیاسی» درحوزه گفتمانی ایران اسلامی؛ سه دسته اند: گفتمان اول:[دوست؛ دشمن است لیبرالها و رادیکالیسم اصلاحات]_گفتمان دوم:[بادشمن؛ دشمن است:اصولگرایان خط امام ورهبری]_گفتمان سوم:[بادشمن ؛دشمن نیست:تکنوکراتیسم ] _تیپ اول ودوم گفتمانی به دلیل «زیست سیاسی مشترک» درحال حاضرانتخابات ۱۱؛رقیب ؛تیپ سوم محسوب می شوند.

https://shoma-weekly.ir/qhNnrL