ادب و هنر

کوتاه از ادب وهنر

تقاضای دعا برای بقا

مجری برنامه تلویزیونی «ثریا» خواستار دعا برای برای استمرار پخش این برنامه شد و گفت: امیدوارم مسئولانی که شعار «آزادی بیان» می دهند در عمل هم به این شعار پایبند باشند و در تحمل منتقدین سعه صدر بیشتری داشته باشند.

عقیلی اصلا خواننده نیست

درست یک سال پیش بود که «سالار عقیلی» تیتر یک رسانههای زنجیرهای شد و مصاحبه اشتباهی او با یک شبکه ضد انقلاب با تعریف و تمجید های شبانه روزی مواجه شد و حتی با شایعه حذف صدای سالار عقیلی احساسات هنرمندان را جریحه دار کنند؛ اما همان جماعت این روزها پس از اجرای تک آهنگی به نام «حماسه بصیرت» نقد را تاجایی رسانده اند که مدعی شدند او اصلا خواننده نیست.

جشنواره آنلاین

رئیس جشنواره موسیقی فجر گفت: در سی و دومین جشنواره موسیقی فجر، برای اولین بار اجراها به صورت زنده و آنلاین برای مخاطبان پخش خواهد شد.

طوفان فیلم اولی ها

بیش از یک سوم آثاری که در جشنواره فیلم فجر سی و پنجمین پذیرفته شده اند از میان فیلمسازان اول است. «ویلاییها» (منیر قیدی)، «مادری» (رقیه توکلی)، «ایتالیا ایتالیا» (کاوه صباغ زاده)، «انزوا » (مرتضی علی عباس میرزایی)، آذر (محمد حمزهای)، «تابستان داغ» (ابراهیم ایرج زاد)، بیست و روز بعد (محمدرضا خردمندان)، پشت دروازه بهشت (علی نوری اسکویی)، چراغ های ناتمام(مصطفی سلطانی) فیلمهای کارگردانانی هستند که برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر حاضر میشوند.

سری جدید قند پهلو

تهیه کننده «قند پهلو» از آغاز پیش تولید سری جدید این برنامه برای پخش در ایام دهه فجر و همچنین نوروز 96 خبر داد.

https://shoma-weekly.ir/7Vxui6