ادب و هنر

کفتارهایی که خودشان در یک‌ پویش به جان هم افتادند

بعد از اینکه کمپین #من‌ـ وکالت‌ـ می‌دهم، رضا پهلوی را به توهم جدیدی رساتد، سعی کرد در مصاحبه ای با شبکه من و تو رقیب خود خوانده در تصاحب قدرت در ایران را کنار بزند.

او در مصاحبه ی خود رفتار سازمان منافقین را زیر سؤال برد و گفت: "یک سازمانی ادعای دموکراسی و برابری کند، اما در خود آن سازمان، زنان یک‌ طرف و مردان جدا از هم می‌نشینند و اسمش را هم می‌خواهند دموکراسی و حقوق بشر بگذارند. نمی‌دانم این را چطور می‌خواهند توجیه کنند؟"

البته منافقین هم ساکت نمانده و به لفاظی علیه رضا پهلوی پرداختند.

این کمپین که توسط سلطنت‌طلب‌ها و طرفداران رضا پهلوی برای اجماع و اتحاد گروه‌ها و افراد اپوزیسیون راه اندازی شده بود ، خیلی زود به محل نزاع و درگیری جدیدشان تبدیل شد و در ادامه نواده فتحعلی‌شاه قاجار و نادرشاه افشار هم به دعوا با رضا پهلوی روی اوردند و حتی برخی از چهره‌ها که مایل به پهلوی‌ها هستند و در گذشته نیز با پهلوی‌ها دوستی و ارتباط داشتند به کمپین #من‌ـ وکالت‌ـ می‌دهم جواب منفی دادند. برخی از گروه‌ها همچون منافقین و کومله هم به شدت با این اقدام سلطنت‌طلب‌ها مخالفت کردند.

در واقع جریان ضد انقلابی که خود را حامی ایران و ایرانی می داند در این زد و خوردها نشان داد نه تنها به فکر مردم ایران نیست بلکه همانند کفتار به ایران و ایرانی به چشم طعمه ای نگاه می کند که برای به دست اوردن آن حاضرند هم‌جنس خود را بدرند.

https://shoma-weekly.ir/D1sfGp