نگاه

کدهایی برای فتنه آینده

اختلاف افکنی به هر بهانه ایی که صورت بگیرد ولو ضاهر موجهی داشته باشد خیانت به کشور است
مهدی ده مرده- آرام آرام دوباره صدای پای انتخابات ریاست جمهوری در ایران اسلامی به گوش می رسد و جهان بار دیگر منتظر است تا صحنه ای دیگر از آگاهی و بصیرت ملت ولائی و انقلابی ایران را مشاهده کند. در این بین هرچه به این رخداد تاثیر گذار نزدیک می شویم دشمن قسم خورده با همراهی دست نشانده های داخلی و خارجی اش به دنبال پایه ریزی یک فتنه دیگر در آستانه انتخابات و حین برگزاری آن است. لکن اینبار شیوه جدیدی را درپیش گرفته اند .
اگر با دریگر به سخنان رهبر معظم  انقلاب در اجتماع پرشور دانش آموزان و دانشجویان در آستانه 13 آبان توجه کنیم کدهایی از شیوه جدید فتنه انگیزی استکبار جهانی را درخواهیم یافت.
مقام معظم رهبری در این دیداراتحاد و وحدت را  بسیار مهم خواندند و تأکید کردند: یکی از موارد مضرّ، اختلاف میان مسئولان و بدتر از آن کشاندن اختلاف به میان مردم است.ایشان افزودند: من به مسئولان و رؤسای قوا هشدار میدهم که مراقب باشند و اختلافات را به میان مردم نکشانند.حضرت آیت الله العظمی خامنه ای خاطرنشان کردند: اختلاف نظر طبیعی است اما این اختلاف نظر نباید به اختلاف در عمل و گریبانگیری و مچ گیری در مقابل مردم، تبدیل شود.
آنچه از فحوای کلام معظم له در این سخنان بر می آید این است که بستر مهیا کننده فتنه آینده  احتمال دارد که در میان اختلافات سران قوا قدرت بروز و ظهور یابد و اگر روسای هر سه قوه به این مهم توجه نکنند، نطفه فتنه بعدی ماهها پیش از انتخابات در این مسیر دوباره جریان خواهد گرفت. بهمین جهت است پس از این نامه نگاریها شادی و شعف در بین غربی ها و اذنابشان دوباره جان گرفت و امید ناامیدشان دوباره زنده شد تا با طمع در این نقطه ضعف همچون سال 88 فضای کشور را به سوی التهاب و آشوب بکشانند.
به نظر میرسد از همین روست که ایشان تأکید کردند: "از امروز تا روز انتخابات، هرکسی که بخواهد اختلاف ها را به میان مردم بکشاند و از احساسات آنها در جهت اختلافات استفاده کند،‌ قطعاً به کشور خیانت کرده است." لذا بعد از اتمام حجت مقام معظم رهبری هر گونه اختلاف افکنی و هر گونه حرکت در جهت شکستن وحدت جامعه، تلقی به خیانت خواهد شد ، گرچه ممکن چند صباحی این خائنین برای خود جایگاهی پوشالی دست و پا کنند و غربی ها برایشان کف و سوت بزنند کما که در دروره گذشته انتخابات رخ داد اما آدم‌های خائن در نظام اسلامی جایگاهی ندارند و مردم همانگونه که بارها ثابت کرده اند هیچ وقت از نظام، انقلاب و ولایت دلسرد نمی‌شوند، و پای آرمانهای انقلاب ایستادگی می کنند .
پس لازم است در فضایی که  دشمن می‌خواهد که همچنان شرایط اختلاف انگیز را نگه داشته و به مسائل کوچک دامن بزند  باید توجه داشت که خود ما دست آویز دیگری به وجود نیاوریم که باعث سوء استفاده شود. باید توجه داشت که همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند اختلاف افکنی به هر بهانه ایی که صورت بگیرد ولو ضاهر موجهی داشته باشد خیانت به کشور است لذا باید حواس همه جمع باشد. باید نقطه تمرکز به سمت مسائل اصلی کشور باشد و از پرداختن بیش از اندازه به مسائل فرعی و پیش پا افتاده جلوگیری کرد.
پس با احتساب این دستورالعمل مقام معظم رهبری بدیهی است است که هرکس از این دستور تمرد کند نشان می دهد که دلش برای انقلاب کشور و مردم نمی سوزد. نظام و مردم خواسته شان این است که فضا آرام باشد و مسئولین و سیاسیون از تخریب و توهین به یکدیگر دست بردارند و مسایل اصلی نظام را فدای مسایل فردی ،حزبی و گروهی خود نکنند.
درپایان ذکر این نکته نیز نباید فراموش شود که این توصیه مقام عظمای ولایت البته نباید موجب یقه گیری، مچ گیری و دعوای دوباره ای شود که این دیگری را متهم به عدم رعایت خطوط قرمز رهبری و دیگری نیز اولی را به خیانت متهم نموده و باردیگر صحنه را به هم ریزند.

 

https://shoma-weekly.ir/IsBBbO