نگاه

کارزار انتخابات !

دستور کار جدید منافقین انتخابات آینده است. آمریکاییها امیدوارند شرارت در انتخابات دور دهم ریاست جمهوری را در دوره یازدهم باز تولید کنند .

محمد کاظم انبارلویی- به فاصله یک هفته دو نشست از دو طیف ضد انقلاب دردو شهر گوتنبرگ و بروکسل برگزار شد . نظیر این نشست‌ها در پاریس ، لندن و واشنگتن زیاد برگزار می‌شود. طیفی از منافقین ، سلطنت طلبها و مارکسیست‌ها به علاوه اصحاب فراری جنبش به اصطلاح سبز درکنار هم می‌نشینند و بی پروا از براندازی نظام و سرنگونی انقلاب سخن می‌گویند .
دستور کار جدید آنها انتخابات آینده است. آمریکاییها امیدوارند شرارت در انتخابات دور دهم ریاست جمهوری را در دوره یازدهم باز تولید کنند .
رجب علی مزروعی نماینده روسیاه دورششم مجلس که چهارشنبه گذشته در تلویزیون بی بی سی ظاهر شد بخشی از این تحرکات را بازگو کرد . او به همراه علی اکبر موسوی خوئینی دیگر نماینده روسیاه دور ششم مجلس از این پایتخت به آن پایتخت می‌روند و در ازای فحاشی و هتاکی به نظام ، خرج زندگی خود را در کشورهای اروپایی که از سوی سرویسهای موساد ، سیا و ام آی 6 پرداخت
می شود در می‌آورند .
مزروعی درنشست گوتنبرگ در حالی که در کنار فرخ نگهدار رئیس گروهک مارکسیستی و منحله فداییان خلق نشسته بود گفت : "بین کارزار انتخابات و خود انتخابات به معنای رای دادن باید تفاوت قائل شویم و برای کارزار انتخابات برنامه داشته باشیم ."
این حرف کلیدی ترین حرف و مطالبات سرویسهای جاسوسی دشمن از اپوزیسیون است . دموکراسی ، رای، انتخابات و آزادی برای این سرویسها کشک است . آنها از انتخابات به مثابه " کارزار " به دنبال براندازی هستند و لذا اپوزیسیون به عنوان پیاده نظام آنها باید دراین کارزار نقش آفرینی کند . مشکل سرویسها تنوع و تعدد و تکثر و از همه مهم تر قلت گروههای اپوزیسیونی است . تنوع فکری و عقیدتی و گرایشهای متفاوت سیاسی آنها باعث می شود سرویسها نتوانند آنها را در یک صف علیه ملت ایران بسیج کنند .، چون جیره جنگی همه طیفها از یک مرکز داده می‌شود به آنها گفته شده در هر دسته بندی می خواهید سازمان بیابید مهم نیست ، مهم رسیدن به یک هدف مشترک و آن هم سرنگونی نظام جمهوری اسلامی است.  همزمان با این تحرکات درخارج که عمدتا منافقین نقش حلقه واصل آنان را بازی می‌کنند ، تحرکاتی درداخل هم صورت گرفته است .
اتاق فکر اصحاب فتنه درداخل دوباره راه اندازی شده است و آنها درحال و هوای بازسازی  همان تبهکاریهای فتنه 88 هستند.
آنها درنشست‌های انتخاباتی خود از انتخابات آینده به عنوان یک "جنگ " نام می‌برند و از الان کلید یک توطئه جدید را می خواهند بزنند . آنها می‌گویند ما باید درانتخابات آینده با گزینه حداکثری وارد شویم و نباید اجازه دهیم  گزینه حداقلی ما به عنوان دلقک سیرک انتخابات مورد استفاده قرارگیرد.
واژگانی چون " جنگ " ، " دلقک سیرک انتخابات " وگزینه حداقلی و حداکثری در ادبیات اهل فتنه در داخل نشان می‌دهد آنها در مورد انتخابات همان گونه می اندیشند که دنباله آنها درخارج در سایه هدایتهای سرویسهای جاسوسی آمریکا و موساد فکر می‌کنند .
گزارشات دریافتی از نشست‌های آنان نشان می‌دهد آنها به همه چیز فکر می کنند جز انتخابات و رای مردم و مصالح و منافع ملت !
 آنها فکر می‌کنند با تشدید فشارها و تحریمها از سوی دشمنان قسم خورده نظام می‌توانند دراندازه آلترناتیو ظاهر شوند و مردم هم گوشه چشمی به آنها داشته باشند !
آنها اشتباه می‌کنند ، کینه شتری آنها به نظام و مسئولان دلسوز آن ، آنها را به وادی لجاجت ، عناد و یکدندگی انداخته است .مردم در انتخابات مجلس نهم نشان دادند از این جماعت عبور کردند . چرا که در رفراندوم 9 دی این تبری را به وضوح نشان داده بودند .
انتخابات آینده باید  آزاد ، شفاف و رقابتی مثل همه انتخابات‌های پس از انقلاب باشد .
مردم انتظار دارند شورای نگهبان به عنوان نهاد نگهبان " جمهوریت" و " اسلامیت " نظام به وظیفه خود درصیانت از آرای ملت چه قبل و چه بعد از آن اهتمام ویژه داشته باشد .کسانی که انتخابات را به مثابه " جنگ " علیه ملت تعبیر می‌کنند و کسانی که انتخابات را " سیرک " و نامزدها را " دلقک " این سیرک می دانند ، نباید به رقابت ها راه یابند .
اینها جزء پیاده نظام دشمن هستند و می‌خواهند به " آزادبودن "، " شفاف بودن " و " رقابتی بودن " انتخابات آسیب بزنند .انتخابات " یک کارزار" برای شانس بازگشت عمال آمریکا به حاکمیت در ایران نیست  که سرنوشت آن در لندن ، واشنگتن ، بروکسل و گوتنبرگ تعیین شود .
انتخابات یک فرصت برای بازخوانی عملکرد مسئولان و باز تولید انرژی جدید برای پیشرفت کشور است .انتخابات یک چینش جدید دردستگاه " اجرا" و " تقنین" و" شوراها" توسط رای مردم برای کارزار با دشمنان قسم خورده نظام، بویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی است . نه جنگ با ملت !
در انتخابات آینده نیروهای تازه نفس و جوان با رای مردم می‌آیند تا انقلاب و نظام را در دهه چهارم به قله‌های پیشرفت رسانند و بیداری اسلامی رادرجهان بهتر مدیریت کنند.

 

https://shoma-weekly.ir/1rPj36