نگاه

چرا فرناندز از روحانی سبقت گرفت؟

چرا این موضع انقلابی را که دقیقا منطبق بر مواضع نظام اسلامی است وملتهای جهان شیفته ی این مواضع هستند بجای ایران آرژانتین گرفته است ؟
حمیدرضا ترقی- سخنان انقلابی و افشاگرانهء خانم کریستینا فرناندز"رئیس جمهور آرژانتین" از تریبون سازمان ملل نه تنها حضار این اجلاس بین المللی و سران قدرتهای بزرگ بلکه میلیونها

بینندهء شبکه های خبری جهان را بهت زده کرد.

بعضی گفتند شاید متن ایشان با متن رئیس جمهور ایران جابجا شده !

بعضی دیگر به مردانگی و شهامت این خانم در عرصه سیاسی دنیا احسن گفتند واو رااز عجایب هفتگانه دنیا خواندند .

ولی بهرحال وی از نظام سوریه و حزب الله لبنان و ایران اسلامی حمایت کرد و اتهامات علیه این کشور هارا رد نمود و فاجعه کشتار مردم غیر نظامی غزه توسط اسرائیل را محکوم نمود و ائتلاف آمریکا علیه داعش را غیر واقعی و دروغ و فریب افکار عمومی دانست .

این رئیس جمهور زن اقدامات آمریکا در اشغال و کشتار مردم عراق و افغانستان به بهانهء مبارزه با القاعدهء متهم در حادثه 11 سپتامبر را محکوم نمود.

چنین موضعی تاکنون از سوی سران کشور های جهان در سازمان ملل در دو دهه گذشته بیسابقه بوده و حاکی از شجاعت و صلابت این بانوست .

جلوگیری از ادامه پخش مستقیم سخنرانی های وی از بعضی شبکه های آمریکائی و صهیونیستی حاکی از نگرانی این شبکه ها از افشاگری وی بوده است .

سوال اینجاست :

چرا این موضع انقلابی را که دقیقا منطبق بر مواضع نظام اسلامی است وملتهای جهان شیفته ی این مواضع هستند بجای ایران آرژانتین گرفته است ؟

موضع وزارت خارجه ما درقبال این مواضع چیست ؟

چرا مشاورین آقای روحانی این رئیس جمهور را درست نشناخته اند؟

https://shoma-weekly.ir/EJigFe