نگاه

چرا رئیسی ؟

در میان نامزدها کسی که به ویژه در دو سال گذشته بیشترین مواجهه را با مسائل مردم و مشکلات کشور و مفاسد داشته و برای چاره جویی آنها اهتمام ورزیده است و به علاوه ضمن انتقادپذیری، از محبوبیت و پشتوانه مردمی برخوردار است جناب آقای رئیسی است
سید مصطفی میرسلیم- دولت آینده خواب و خوراک نخواهد داشت، وقت سرخاراندن هم نخواهد یافت، در شرائط انقباضی، خروج از رکود و رونق دادن به اشتغال مولد و رفع موانع کسب و کار و پاسخگویی به توقعات و مطالبات رو به افزایش و برحقّ مردمی و بریدن دست مفسدان و ریشه کنی فرآیندهای فسادزا، از پس هر کسی بر نمی آید؛ هزار نکته غیر از حُسن می باید!

در میان نامزدها کسی که به ویژه در دو سال گذشته بیشترین مواجهه را با مسائل مردم و مشکلات کشور و مفاسد داشته و برای چاره جویی آنها اهتمام ورزیده است و به علاوه ضمن انتقادپذیری، از محبوبیت و پشتوانه مردمی برخوردار است جناب آقای رئیسی است. ایشان خود را از موضع بازخواست کننده، یعنی رئیس قوه قضائیه، به جایگاه مسئول اجرائی می خواهد برساند تا اشکالاتی را که کاملا شناخته از ریشه برطرف کند و می داند که باید هر روز جوابگوی دیگران اعم از مردم و نمایندگانشان باشد ؛ این فداکاری ارزشمندی است و همکاران آینده ایشان نیز غیر از تعهد و کارآمدی باید آمادگی از خود گذشتگی را در شرائط کنونی کشور داشته باشند و کارنامه آنها وجود چنان قابلیتی را در آنها نشان دهد، تا همگی دست به دست هم بتوانیم هرچه سریعتر فرصتهای از دست رفته ۸ ساله را جبران کنیم.

گره پیچیده کنونی را ان شاءالله می توان باز کرد اما با سرانگشت درایت و پایمردی و شکیبایی و همدلی. البته ما در مجلس سعی میکنیم راه آینده را تا آنجا که می توانیم و در اختیارمان است ، هموار کنیم تا دوران گذار هرچه زودتر و با نتیجۀ مثبت به نفع مردم، خصوصا گروه های آسیب پذیر، سپری شود. تمام اینها منوط به آن است که انتخاب آینده درست انجام گیرد و اشتباهات گذشته تکرار نشود.

https://shoma-weekly.ir/Bj4vBy