پیام شما

چرا دوباره سقوط هواپیما آغاز شد؟

151...0919- از سال ۸۹ بعد از ورود جدی مجلس هیچ سقوط هواپیمای مسافربری نداشتیم. چرا دوباره سقوط هواپیما آغاز شد؟

813...0912-کار کردن مطلب تملق آمیز نسبت به یکی از بازیکنان حاشیه دار فوتبال دور از شأن صفحه ورزشی نشریه بود.

595...0910-آن جمله که آقای سرشار از رهبری نقل کرده بود واقعا تکان دهنده است

902...0912-انگلیس-آمریکا-اسرائیل در تورات خواندهاند: آنگاه که تمام کودکان فلسطین را هم بکشند، باز هم مادری فرزند خودرا در سبدخواهد گذاشت و خدا او را «بزرگ» خواهد کرد؛ آنقدر «بزرگ» که کاخ فرعونیان را فرو ریزد! اما آنها ندیدند که در۶تیر۱۳۶۰ موسی به امر خدا، عصایش را به دست شکسته سیدعلی سپرد تا ملل اسیر فرعونیان راآزاد کند؛ این داستان ازکتب آیندگان است تا قتل کودکان و زنان غزه را تفسیرکنند.

541...0921- با احترام؛ لطفاً منبع و خبر این بخش از سرمقاله شماره قبل را اعلام فرمائید. «چراالنصره و داعش در سوریه میکشند و ویران میکنند و آمریکا میلیون میلیون دلار به آنها کمک مینماید و تجهیزات به آنها میدهد؟»

شما: یکی از دیده شدهترین اسناد، خاطرات هیلاری کلینتون است که به صورت رسمی منتشر شده است و برای آمریکا دردسر ساز شد.

455...0939-داعش روسی است. جذب جوانان از کشورهاى مسلمان از طریق پرستوهاى در استخدام کی. جی. بیاست. روش روسها استفاده از پوشش دیگران است.

345...0912-مگرمیشود غم مردم غزه رافراموش کرد، آنها به نمایندگی ازکل جهان اسلام میجنگند. منتظر فرمان امام خامنهای هستم تا برای به جهنم فرستادن نیروهای صهیونیستی با تمام وجود در کنار مردم غزه باشیم

348...0912- واقعا باید برای نشریه شما تأسف خورد که خبر جام ملتها باید تیتر یک صفحه ورزش باشد ولی خبر درگذشت سرمربی تیم ملی والیبال کشورخودمون با چند سطر گوشه صفحه چاپ بشه

256...0915-چرا حزب موتلفه مثل جنگ 33روزه که اجلاس احزاب برگزار کرد، فعالیت انجام نداد؟

541...0917- خوب است یک مطلبی کار کنید و بگویید دعوا بر سر سلامت روغن پالم نیست، مشکل دروغ گویی کارخانه ها است که این روغن را به جای چربی شیر تحویل داده و آن را نیز اعلام نکردهاند.

431 ... 0919- سخنان خانم مولاوردی خیلی بد بود. چرا بعضی افراد خودشون چادر می پوشند و بعد حرفهای bbc رو تکرار می کنند؟! واقعا نمی دونم چرا ما باید شاهد اینگونه تناقضات باشیم!

https://shoma-weekly.ir/u90iMi