نگاه

چرا از تاریخ عبرت نگیریم؟

مسلمانان باید بدانند که قرن‌هاست دنیای ضد اسلام، علیه مسلمانان با بیرحمی کامل جنایت کرده است. در جنگ‌های صلیبی در تجزیه کشورهای اسلامی در سیاست تهاجمی استعمار علیه کشورهای مسلمان در جریان ایجاد رژیم اشغالگر قدس و صهیونیست‌ها و اکنون در غزه و در سایر نقاط بیدار شده اسلامی. و این ادامه دارد.
اسدالله بادامچیان- آیا هیچ پرسیدهاید که چرا غربی که مدعی حقوق بشر و حقوق زنان و حقوق کودکان است و مجامع بین المللی غربی در برابر کشتار بیرحمانه رژیم کودککش، نسل کش، ویرانگر و ستمکار اسرائیل ساکت است و یک ماه است که ناظر این کشتار وسیع در یک سرزمین اشغال شده اسلامی میباشد و هیچ اقدامی که نمی کند بلکه حمایتهای آشکار و پنهانی هم دارد؟

چرا اوباما، رئیس جمهور آمریکا و رئیس جمهور فرانسه، علناً میخواهند مردم مقاوم غزه وحماس خلع سلاح شوند؟

چرا رئیس جمهور آمریکا از دستگیری یک افسر جنایتکار صهیونیست در تجاوز ضدبشری به غزه اظهار ناراحتی میکند ولی از مشاهده صدها کودک معصوم فلسطینی، احساس خجالت و شرم ندارد؟

راستی چرا؟

***

چراالنصره و داعش در سوریه میکشند و ویران میکنند و آمریکا میلیون میلیون دلار به آنها کمک مینماید و تجهیزات به آنها میدهد؟

چرا داعش در عراق میکشد و در موصل سنی و شیعه و مسیحی را قتلعام میکند و مسیحیان را مجبور به فرار از شهر یا پذیرش اجباری دین داعشیها یا پذیرش کشته شدن میکند و غرب هیچ احساس مسئولیتی ندارد؟

راستی چرا؟

***

چرا غرب و مجامع غربی در برابر کشتار بیرحمانه و آوارگی مسلمانان میانمار و آفریقای جنوبی و سرکوب مسلمانان در بحرین و سعودی و یمن و سایر کشورها با خونسردی چشمانش را میبندد اما در اوکراین در برابر رأی مردم کریمه در الحاق به روسیه بیتابی می کند و روسیه را تحریم مینماید؟

راستی چرا؟

***

علت اصلی، احساس خطر از بیداری اسلامی است. از اسلام نجاتبخش انسان و آزادیبخش است. علت اساسی اسلامستیزی دنیای کفر، شرک، نفاق و استکبار است.

مسلمانان باید بدانند که قرنهاست دنیای ضد اسلام، علیه مسلمانان با بیرحمی کامل جنایت کرده است. در جنگهای صلیبی در تجزیه کشورهای اسلامی در سیاست تهاجمی استعمار علیه کشورهای مسلمان در جریان ایجاد رژیم اشغالگر قدس و صهیونیستها و اکنون در غزه و در سایر نقاط بیدار شده اسلامی.

و این ادامه دارد.

مجامع غربی مدعی حقوق بشر و حقوق دولتها و ملتها اثبات کردهاند که هیچ چیز جز منافع غرب را در نظر ندارند.آنها اگر اعلام آتشبس میکنند یا پیشنهاد آتش بس میدهند یا اعلام آمادگی میانجیگری میکنند همه برای حفظ منافع استعماری و مزدورانی چون اسرائیل است. مسلمانان باید به اتکاء ایمان و استقامت الهی، ربناالله گو از خدای جبار و منتقم کمک بگیرند و به غربیها اعتماد نکنند و در همه حال بخود و به خدای متعال متکی باشند با یقین به پیروزی خون به شمشیر.

***

یادمان باشد.

در 1995 چند ماه پیش از پایان جنگ در بوسنی هرزگوین در 13 ژوئن صرب های مورد حمایت غرب در شهر سربرنیتسا، 8 هزار نفر – دقت کنید در یک شهر کوچک – 8 هزار نفر مرد و جوان مسلمان را قتل عام کردند.

به زنان ونوامیس آنها تجاوز کردند و غرب با خونسردی ناظر این وحشیگری مدرن دنیای مدرنیسم غربی بود.

و این غیر از کشتار مسلمانان در سایر نقاط و شهرهای بوسنی هرزگوین بود.

***

بیشتر یادمان باشد:

مردم سربرنیتسا داشتند جانانه مقاومت میکردند. فرانسه و اتحادیه اروپا به عنوان میانجیگری پا به صحنه گذاشتند مردم سادگی کردند و به آنها اعتماد نمودند. فرانسه و اتحادیه اروپا از این بازی نمایشی میانجیگری سوء استفاده کردند و راه را برای ورود شبه نظامیان صرب به سرکردگی راتکو ملاویچ باز کردند تا به سربرنیتسا وارد شد و 8 هزار نفر را کشت.و این درس بزرگی است که مسلمانان به دشمنان اسلام اعتماد نکنند.

***

محمد ساسربی وزیر خارجه بوسنی و نماینده آن در سازمان ملل در خاطرات خود گفت: با مشاهده اوضاع وخیم سربرنیتسا با عجله به پارلمان اروپا رفتم و برای اعضای پارلمان وضعیت اسفبار شهر و مردم ساکن در آن را شرح دادم.

اما هیچ کدام از اعضای پارلمان اروپا حاضر به حمایت از آن مظلومان محاصره شده نشدند.

از نخست وزیر هلند خواستم به نیروهای حافظ صلح در بوسنی دستور دهد به فراریان غیرنظامی شهر کمک کند.

ولی او سخنان مرا شنید و هیچ کاری نکرد و آن همه انسان کشته شدند!

***

حالا هم غربیها می خواهند مردم مسلمان و مقاوم و قهرمان غزه را خلع سلاح کنند تا رژیم صهیونیستی آنها را قتل عام جمعی نماید.

به قرآن گوش بسپاریم.

«ان اشد الناس عداوه للذین آمنوا، الیهود والذین اشرکوا و ماالنصر الا من عندالله»

https://shoma-weekly.ir/5r1ups