پیام شما

چراغ سبز نشان دادن بعضی آقایان به بیگانگان

مخالفت شیرزاد، زیبا‌کلام و باوند با برنامه هسته‌ای در مقطع کنونی چراغ سبز نشان دادن به آمریکاست ومخالفت بانظام و مردمست. جرم آقایان با ستون پنجم چه فرقی دارد؟ خصوصا که شیرزاد در مجلس ششم نشان داد صدای استکبار است

157...0912- اینجانب دانشجوی سال سوم رشته معارف اسلامی و علوم سیاسی دانشگاه امام صادق (ع) هستم که به همکاری با نشریه وزینتان تمایل دارم. در صورت نیاز میتوانم در حوزه نویسندگی فعالیت کنم. وحید نادری

308...0930- با تشکر ازاینکه پیامهای کسی که انتقاد میکند را هم چاپ میکنید، لطفا مصاحبههای چالشی و عمیق گذشته را باز هم دنبال کنید.

937...0912- مواضع آقای شجونی از ادبیات حزب شما بسیار دور است. انتساب وی به حزب مؤتلفه با چه منطقی رخ داده است؟

345...0912- مخالفت شیرزاد، زیباکلام و باوند با برنامه هستهای در مقطع کنونی چراغ سبز نشان دادن به آمریکاست ومخالفت بانظام و مردمست. جرم آقایان با ستون پنجم چه فرقی دارد؟ خصوصا که شیرزاد در مجلس ششم نشان داد صدای استکبار است. وحیدی

107...0919- خیلی خوب است طراحی صفحه اول هرهفته متفاوت است. همچنین خیلی بود هفته نامه از حالت روزنامه ای خارج شود و به صورت مجله منتشر شود.

083...0935- از اینکه مراسم عزاداری دهه اخر صفر همچنان امسال هم ادامه داشت، متشکرم اماای کاش مراسمی که برای نوجوانان و کودکان هرساله در حاشیه عزاداری برگزار میشد امسال تعطیل نمیشد.

بخش بسته خبری شما در روزنامه مدتی فعالیت خوبی داشت، اما مدتی است کمی افت کردهاید

میخواستم بدانم چگونه میتوانم در حزب موتلفه عضو شوم

نادر قاسمی: برای نشریه آبونه بودم و جهت تمدید ۱۷۰۰۰۰ ریال واریز کردم و فیش را به شمارهتان فاکس نمودم ولی چند ماه است که دیگر برایم ارسال نمیشود. لطفا بررسی فرمایید.

شما: کاش شماره تماس هم مرحمت فرموده بودید. لطفا با تلفن سازمان توزیع نشریه (۷۷۶۵۵۷۱۱) تماس بگیرید. در ضمن هزینه اشتراک را مطابق چند سال قبل محاسبه کردهاید! مکاتبات ما با شما هم بدون جواب مانده است.

لطفا روی این سوژه کار کنید: سربازی می تواند اختیاری و با پرداخت حقوق شود؛ به عنوان یک شغل باشد مثل برخی کشورهای دیگر. هزینه آن بسیار کمتر است.

برخی از بانکها شرکتهایی که ظاهراً مسئول مطالبات معوق ولیکن در اصل شرکتهای جدیدی هستند که نقش شرخرها را در قالب شخصیت حقوقی برای بانکها بازی میکنند و از روش های نادرستی حتی ترسانیدن، تحقیر کردن و تهدید کردن فرد بدهکار دریغ نمی کنند.حال سوال اینجاست که آیا افشای اطلاعات شخصی مردم جرم نیست؟ این عمل اخلاقی و قانونی است؟

https://shoma-weekly.ir/jdlqgT