نگاه

پیام‌های رأی نمایندگان مردم

در 24 مرداد در فاصله یک ماه مجلس شورای اسلامی به 15 وزیر معرفی شده ریاست محترم جمهوری رأی داد و دولت یازدهم تشکیل شد.
دکتر اسداله بادامچیان- بحمداله انتخابات 24 خرداد در حماسه سیاسی که ملت آفرید تحت تدبیر و هدایت ولایت فقیه، در نهایت اقتدار، آرامش، امنیت، آزادی کامل همه سلایق و خطوط و جناحها برگزار شد و ملت فهیم و با بصیرت، رئیس جمهوری را در مرحله اول انتخاب کرد که مجتهدی خبره، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، دارای سابقه نمایندگانی ولی فقیه و دارای تجربه نمایندگی مجلس و حضور در جبهههای نبرد حق با باطل را داشت و شعار اعتدال و امید و تدبیر را داد.

***

در 24 مرداد در فاصله یک ماه مجلس شورای اسلامی به 15 وزیر معرفی شده ریاست محترم جمهوری رأی داد و دولت یازدهم تشکیل شد.

این رأی اعتماد نمایندگان ملت را به رئیس جمهور و وزراء و دولت محترم تبریک و برای آنها آرزوی موفقیت در دولت کریمهای را دارم.نمایندگان ملت در 4 روز بحث و گفتگو در حضور ملت که از تلویزیون و صدای جمهوری اسلامی همه سخنان را میشنیدند، با همه علاقهای که داشتند که به همه وزرای معرفی شده رأی بدهند ولی نتوانستند سه نفر را تأیید نمایند.

رأی مجلس محترم چند پیام دارد، از جمله:

اطاعت از نظر رهبر معظم که همگان را به همکاری صمیمانه و کمک به دولت فرا خواندند و نمایندگان کوشیدند با اینکه نظر مساعدی به برخی از معرفی شدهها نداشته باشند اما در جهت کمک به دولت به همگی رأی بدهند و به 15 نفر رأی دادند.

نکته مهم این است که مجلس و رهبری در مورد وزرا به رئیس جمهور تحمیل نمیکنند زیرا هر رئیس جمهوری با طیف مورد علاقه خود کار میکند و نمایندگان ملت هم این نکته را رعایت مینمایند.

عمل به فرموده معظم له که وزرای صالح را تصویب کنند. لذا سه نفر را که برای مسئولیتهای مطرح شده معرفی شده بودند مطلوب ندیدند رأی ندادند.

گرچه این 4 روز چند نماینده، تند و افراطی صحبت کردند. امامجموعه بحثهای نمایندگان حکایت از اعتدال و اخلاق و ادب نمایندگان داشت که مورد تقدیر است و پیام آن این است که اخلاق و اعتدال ولو در مخالفت، مطلوب نظام و مردم میباشد. پیام جدی نمایندگان ملت، به رئیس جمهور محترم این است که نمایندگان مردم زمام اداره امور آموزش و پرورش و علوم عالی و جوانان خود را که نسل آینده این انقلاب اسلامی میباشد به افراد اصلاحطلب ولی معتدل باشند، نخواهند سپرد. زیرا استمرار انقلاب اسلامی و اسلام ناب نبوی و علوی و عاشورایی، بستگی به پرورش نسل جوان خمینی و خامنهای پسند، و مطلوب شهدا دارد و نمیتوان آینده را و جوانان برومند را به دارندگان افکار لیبرالی و روشنفکرمآبی و کسانی که در نشریات اصلاحطلب و التقاطی و افراطی ودر مسئولیتهای قبلی در این سه دهه خود را شناساندهاند سپرد.

https://shoma-weekly.ir/FpSq83