نگاه

پیام شهید حججی برای جلسه رأی اعتماد

با اینکه داعش از نگاه نافذ محسن بد سیلی خورده بود و فقط فکر می کرد که با جدا کردن سر وی می تواند اندکی از بی آبرو شدن خود بکاهد اما نفهمید که محسن فرزند زهرا(س) است و مقتدای آن هم فرزند زهرا(س) است و این یزیدیان زمان هستند که تا ابد بی آبرو خواهند ماند.
محمدصادق رخ فرد- حقارت را می شود خرید، میشود فروخت و حتی می شود مفت به دست آورد اما عزت را نه .عزت بنیه می خواهد ،پیشینه و ساختار میخواهد تا بتواند استوار قدم علم کند. هرچقدر حقارت یافتنی است عزت سخت به دست می آید و وقتی قد علم کند به این راحتی نمیتوان سر آن را خم کرد، پس سرش را می برند که خود این عزت را فریاد می زند و آن را برافراشته تر می کند.

در هفته گذشته دو اتفاق مورد توجه قرار گرفت؛ یکی در مجلس شورای اسلامی که افرادی با دیدن موگرینی «مادر تحریم ها» احساس قرابت با وی کرده و برای سلفی انداختن با او عنان خود را از دست داده و ماهیت غربگرایی و غرب دوستی خود را به نمایش گذاشتند تا صحنهای از ذلت و حقارت در رسانه های ایران و خارج نقش ببندد. هرچند این افراد از فهرست امید بودند، اما پشتوانه فکری عمیقی نداشتند و با بازی "تکرار میکنم" به عرصه سیاسی پا گذاشتند. این عمل سخیف آن ها حتی اجازه نداد رسانه های زنجیره ای هم راهی برای تطهیر بجویند و خیلی از هم کیشان آنها هم از این ذلت انتقاد کردند. هرچند به نظر می رسد این عکس العمل در راستای همرنگ شدن و همراهی با انزجار مردم و برای سواری گرفتن از موج بود، وگر نه بر کسی پوشیده نیست که غرب گرایی و غرب دوستی با خمیر مایه پشتوانه فکری این جماعت و رسانه های زنجیره ای آنها عجین شده است.مردم هم که عزت خود را در مجلس شورای اسلامی با سلفی حقارت بر باد فنا دیدند به صحنه آمده و از آنها انتقاد کردند که همین موجب وحدت بین آحاد مردم شد زیرا آنها با هزینه هایی که در عزت کشور دادند قدر آن را بهتر از اقشار و خیلی از مسئولین می دانند.

واقعه دوم زمانی اتفاق افتاد که شیر بچه نجف آباد با گرای همان گرگ صفت های غربی به دست کفتارهایی افتاد که آرزو صید شیر داشتند. وقتی عکس این اسارت پخش شد همه روایت ها از چشم با صلابت و با نفوذ محسن فرزند حضرت زهرا بود که در اسارت قاتل ها خم به ابرو نمی آورد و حتی عزت را شرمنده خود می کند که چگونه وارثان ابوسفیان و شمر مقابل او خوار و ذلیل هستند.

مردم ایران عزیز هستند و وقتی عظمت این عزت را دیدند همه متحد و با رسانه های انقلابی همراه شدند و هرکس می توانست با افتخار برای حججی عزیز دعا می کرد.

با اینکه داعش از نگاه نافذ محسن بد سیلی خورده بود و فقط فکر می کرد که با جدا کردن سر وی می تواند اندکی از بی آبرو شدن خود بکاهد اما نفهمید که محسن فرزند زهرا(س) است و مقتدای آن هم فرزند زهرا(س) است و این یزیدیان زمان هستند که تا ابد بی آبرو خواهند ماند.

تا محضر دوست، بى نشان باید رفت

بى سر به سرِ نیزه عیان باید رفت

مانند علمدار ادب باید کرد

درخیمه صاحب الزمان(عج) باید رفت

این دو واقعه نشان داد که مردم ایران نمی توانند مقابل ذلت و حقارت سکوت کنند و آن را محکوم نکنند و مقابل عزت و افتخار بی تفاوت باشند. درسی شد برای مسئولین که هرچقدر مردم عزت را محترم می شمرند، ذلت را طرد می کنند. امید که نمایندگان پیام مردم را شنیده باشند و به افرادی از کابینه دولت دوازدهم رای اعتماد دهند که با دیدن غربی ها مجذوب نشوند، بلکه مقابل بیگانه مقتدر باشند و با نگاه به ظرفیت های داخلی کشور عزت و سربلندی مردم را دنبال کنند.

https://shoma-weekly.ir/witQ8a