نگاه

پیام رهبر انقلاب و تشنگی معرفتی غرب

با تمام سانسورهایی که کشورهای غربی اعمال کردند ، پیام رهبر انقلاب آنچنان تاثیر گذار بوده که بازتاب های آن برای همگان روشن است و این تشنگی نسبت به آشنایی با اسلام در جامعه غربی مشاهده می شود.
حسین انواری- اگر ما از فلسفه و تاریخ نهضت امام (ره) آگاهی پیدا کنیم قطعا قدر انقلابمان را از این بیشتر خواهیم دانست. گاهی اوقات فراموش میکنیم برای پیروزی انقلابی که بدست ما سپرده شده است چه مصیبتها، زجرها، فرزندان غیور و مصمم و خداجویی خونشان ریخته شد. و اگر به این موارد توجه لازم را داشته باشیم، ارزش آن را بیشتر درک و در نگهداری از آن تلاش میکنیم.

نظام سلطه میکوشد القا کند مردم ایران از نظام اسلام بریدهاند و اسلام نمیتواند جوابگوی حکومت داری باشد و جوانان از این انقلاب ناامید شدهاند. این در حالی است که مردم هر کجا احساس کنند که اسلام و انقلاب در خطر است به صحنه میآیند مانند حماسهای که در ۹ دی آفریدند. مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن از ابتدای انقلاب حاضر بودند و هر سال نسبت به سال قبل نیز این حضور پررنگتر میشود.

اگر حکومت رژیم شاهنشاهی چند سال بیشتر در کشور ادامه پیدا میکرد چیزی از دین، هویت دینی و انسانی مردم برای ایران باقی نمیماند.

دشمنان انقلاب اسلامی هنوز دست از سر این انقلاب برنداشتهاند و این انقلاب به راحتی به پیروزی نرسیده است، اکنون با انواع و اقسام توطئهها مواجه هستیم و نظام سلطه با ایجاد مشکلات، تهدیدها و تخریبها از جریان طبس گرفته تا شورشهای خیابانی، جاسوسیها و شرارتها نظام جمهوری اسلامی را تهدید میکند و تحریمها و محرومیتهای زیادی را به ما تحمیل کرده و میکنند.

تمام این دشمنیها یک دلیل دارد و آن نیز مقاومت اسلامی مردم به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و پس از آن رهبریت مقام معظم رهبری است. دشمن دو نکتهای که حضرت امام (ره) بر روی آنها سرمایه گذاری کرد را نشانه گرفته است، اسلام و وحدت کلمه دو هدفی است که دشمن به دنبال گرفتن تفکر اسلامی و دور کردن مردم از اسلام به دنبال ضربه زدن به کشور است.

با تمام سانسورهایی که کشورهای غربی اعمال کردند، پیام رهبر انقلاب آنچنان تاثیر گذار بوده که بازتابهای آن برای همگان روشن است و این تشنگی نسبت به آشنایی با اسلام در جامعه غربی مشاهده میشود.

https://shoma-weekly.ir/28I7Ja