نگاه

پشت پا زدن به خون شهدای مدافع حرم

تجربه سال 88 به آنها نشان داد که اگر بخواهند در فضای سیاسی کشور تنش‌زایی کنند هیچ نتیجه‌ای ندارد و این منجر به این می‌شود که 9 دی دیگری خلق شود و اینها برای همیشه از صحنه سیاسی طرد شوند.
دکتر صالح اسکندری- یکی از تاکتیکهایی که در انتخابات 7 اسفند با توجه به تجاربی که جریان غربگرا طی 6 سال گذشته بعد از فتنه 88 بهدست آورده این است که مدل برجام را که در سیاست خارجی دنبال کردند در داخل کشور هم پیگیری نمایند. مدل برجام در سیاست داخلی به معنای این است که به جای اینکه در مقابل یک کنشگر سیاسی قرار بگیرید در کنار آن کنشگر حاضر شوید و سعی کنید او را به نفع خود مصادره نمایید. درواقع جریان غربگرا بهدنبال این است که در حیطه مسائل داخلی ایران در کنار نظام قرار گیرد و به هیچ وجه خود را در مقابل نظام قرار ندهد و چراغ خاموش نظام را مطابق با آن منویات و ایدههای مخرب خود به نفع خود مصادره کند. جریان غربگرا بازی پینگپنگ را با نظام جمهوری اسلامی شروع کرده است. در این بازی ضربه اول را غربگرایان میزنند و وقتی که نظام در مقابل توپی که توسط این راکت شلیک میشود، موضع میگیرد بلافاصله راکت خود را پایین میآورند یعنی شما پاسخ دومی نمیبینید؛ اما جریان غربگرا روی میز پینگپنگ دیگری انتقال پیدا کرده و آنجا دوباره بازی دیگری را شروع میکند. هدف نهایی این جریان از پیگیری مدل برجام در داخل کشور تهیکردن روح و محتوای انقلاب اسلامی از نظام جمهوری اسلامی است و در واقع اینها در پی این هستند که صورت بی سیرتی از نظام و انقلاب ایجاد کنند که فرمی از جمهوری اسلامی وجود داشته باشد که این فرم خالی از محتوا و از درون پوسیده باشد و فقط ساختارها بهصورت فرمی و شکلی ساختارهای جمهوری اسلامی باشند. لکن در محتوا رویکرد سکولار و ضد انقلابی و غیرانقلابی را جایگزین کنند. این مدل را امثال آقای سریعالقلم که به اصطلاح جزء تئوریسینهای دولت آقای روحانی هستند با الگوگرفتن از کشورهای شرق آسیا به خصوص کشور مالزی دنبال میکند. یعنی کشوری که اسلام غربی یا به قول این آقایان اسلام رحمانی در آن وجود داشته باشد؛ اما ساختارها، ساختارهایی با محتوای سیاسی سکولار در کشور بهوجود بیاید. اصلاحطلبان اسم شعار انتخاباتی خود را برجا یعنی برنامه جامع گذاشتهاند و همین مدل را جریان غربگرا میخواهد در کشور پیاده کند و به نظر من برجام 2 ترجمه نفوذ دشمن در نظام جمهوری اسلامی است. همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند که نفوذیها موریانهوار کالبد نظام را از درون تهی میکنند و هنگامی که یک ساختار و شکلی بیشتر باقی نماند، خدای نکرده با تلنگری در معرض زوال و فروپاشی قرار بگیرد. امروز با دخالت آشکار و پنهان غرب در داخل کشور این مدل به شکل صریحی دنبال میشود. امروز مسافرتهایی که بین جریانهای غربگرای داخلی و بعضی کشورهای اروپایی وجود دارد و مراوداتی که حتی با کشور آمریکا در مسافرتهایی که به آمریکا میروند دارند، دقیقا پیگیری همین روش و همین مدل است. یعنی الگوی شرق آسیا را با استفاده از سرمایهگذاریهای خارجی و منابع مالی عاریتی از غرب یک نمونه از کشور به ظاهر توسعهیافتهای را ایجاد نمایند و در نهایت کاری کنند که خود مردم از انقلابیگری و اسلامگرایی و ارزشمداری ناامید شوند. فکر میکنم این رویکرد را در قالب تحلیلی به مسئله برجام 2 میتوان ارتباط داد.

پیروزی غربگرایان در انتخابات 7 اسفند پشت پا زدن به خون شهدای مدافع حرم است و این جریانات به دنبال این هستند که ماجرای صفین را در داخل کشور مجددا بازسازی کنند. غائلهای که منجر به این شد که قرآنها را بر سر نیزه کردند و پای خیمه حضرت امیر مانع از این شدند که جناب مالک اشتر (اعلی الله مقامه) که به پای خیمه معاویه رسیده بودند، به نتیجه برسند و مالک را برگرداندند. امروز رزمندگان ما در سوریه، عراق، لبنان، یمن، بحرین و حتی عربستان به پای خیمه معاویه زمان رسیدهاند و چنانچه جریان غربگرا در داخل به پیروزی دست پیدا کند، طبیعتا بر معادلات منطقهای و روحیه نیروهای ما و رزمندگان مظلومی که در سرمای استخوان سوز شمال عراق و سوریه میجنگند، تأثیر خواهد گذاشت و باعث میشود که دست ولی زمان بسته شود و خدای ناکرده فضا به سمتی سوق پیدا نماید که امثال ابوموسی اشتریها وارد مجلس خبرگان شوند و آن ماجرای صفین مجددا تکرار شود. لذا من از این مثال تاریخی میخواستم این هشدار و این استفاده را نمایم که پیروزی غربگرایان در ایران در اوج بیداری اسلامی و تحولاتی که در منطقه در حال رخدادن است منجر به تقویت جبهه معارض غربی، عربی و عبری خواهد شد. یعنی غربگرایانی که در سال 88 صدای اسرائیل را در خیابانهای تهران بلند کردند و شعارهایی به نفع رژیم صهیونیستی میدادند، امسال به دنبال این هستند که کاملا چراغ خاموش و آرام از طریق سازوکارهای دموکراتیک مقوم صدای رژیم صهیونیستی باشند. تجربه سال 88 به آنها نشان داد که اگر بخواهند در فضای سیاسی کشور تنشزایی کنند هیچ نتیجهای ندارد و این منجر به این میشود که 9 دی دیگری خلق شود و اینها برای همیشه از صحنه سیاسی طرد شوند. لذا این بار این دزد با چراغ وارد کشور شده است و جریان غربگرا به دنبال این است که با چراغ و با استفاده از سازوکارهای دموکراتیک و مردمسالاری در ایران جبهه معارض مقابل جمهوری اسلامی ایران را تقویت کند. باید حزبالله و مردم ما هوشیار باشند، شاید اینطور بگوییم که ما در پیچ تاریخی حساسی قرار داریم که اگر خدای ناکرده این جریان پیروز شود، ما امنیت، استقلال و اقتدار کشور را در معرض خطر قرار دادهایم.

https://shoma-weekly.ir/6gnNWH