نگاه

وعده توجه به جوانان فراموش نشود

با توجه به اینکه مسائل جوانان دارای گستردگی بسیاری بوده که شامل ازدواج ،وام های صاحبخانه شدن یا حمایت از فرزندآوری و پشتیبانی هایی از این قبیل بوده است. به عقیده جوانان در این مدت این تغییرات آنگونه که باید سازنده نبوده و یا تغییرات به صورت چشمگیری مشهود نیست و متاسفانه نمی توان با تغییرات مثبت اندک امید به نتایج مطلوب در نزد جامعه جوان داشت.
سهند بشاش- در دولت جدید با وجود اینکه آقای رئیسی در بیانات خود اعلام داشت که بر خلاف روال دولت های قبلی برنامه های خود برای تغییرات مشهود را براساس صد روز ابتدایی دولت خود بنا نمی کند و تغییرات مد نظر ایشان را باید پس از یکسال راستی آزمایی کرد. حال که حدود 9 ماه از ریاست جمهوری ایشان گذشته است جوانان از ایشان درخواست ارائه این تغییرات در تمام زمینه ها را درخواست دارند. با توجه به اینکه مسائل جوانان دارای گستردگی بسیاری بوده که شامل ازدواج ،وام های صاحبخانه شدن یا حمایت از فرزندآوری و پشتیبانی هایی از این قبیل بوده است. به عقیده جوانان در این مدت این تغییرات آنگونه که باید سازنده نبوده و یا تغییرات به صورت چشمگیری مشهود نیست و متاسفانه نمی توان با تغییرات مثبت اندک امید به نتایج مطلوب در نزد جامعه جوان داشت. حال با اینکه این جامعه باآگاهی و درایتی که نسبت به مشغله های بسیار زیاد رئیس جمهور محترم دارند اما مسائل خود را نیز یکی از عمده مسائل مهم امروز

می دانند چرا که این جوانان همان نیروهای گام دوم انقلاب در بیانات مقام معظم رهبری هستند. با توجه به اینکه در این دولت شاهد کابینه نسبتا جوان تری در مقایسه با دولت های قبلی هستیم و مسائل جوانان را نیز می توان به وزارت خانه های مختلف مانند جوانان و ورزش، تعاون کار و رفاه اجتماعی و نیز وزارت مسکن و شهرسازی تعمیم داد. امید است این تغییرات نیز در جامعه جوان کشور نیز هر چه سریع تر مشهود باشد.

https://shoma-weekly.ir/FXN95q