پیام شما

وحدت با شکوه اصولگرایان

947...0919 - چرا آقای کاظم جلالی ابتدا به آقای ترقی در خصوص پیوستن آقای لاریجانی به ائتلاف اصولگرایان حمله کرد اما وقتی که خود جلالی در تهران ثبت نام کرد نماینده آقای لاریجانی در ائتلاف شد.به
نظر اظهار نظرها در جریان اصولگرایی نباید بر اساس قدرت طلبی باشد.در جریان اصولگرایان قدرت طلبان جایی نباید داشته باشند.

906...0912- باسلام، با توجه به شرایط امنیتی منطقه(خطر داعش) و ذهنیت منفی مردم از فتنه 88، جریان فتنه در این دوره انرژی اجتماعی را لازم برای اردوکشی خیابانی در اختیار ندارد ، لذا توان خود را بر روی اردوکشی نخبگانی و بزرگنمایی اندازه خود متمرکز کرده است.

3693 ... 0917- سایت های اطلاع رسانی استانداری و به تبع آن فرمانداری های استان بوشهر که تریبون دولتی های استان محسوب می شوند و اخبار جلسات خرد و کلان را منعکس می کنند امسال حتی اشاره ای هم به 9 دی نداشتند و در این روز تاریخی در بایکوت شدید رسانه ای قرار گرفتند.

083...0935- اصلاح طلبان از وحدت با شکوه اصولگرایان به شدت عصبانی و وحشت زده هستند و خیلی تلاش می کنند تا به آن صدمه برسانند و این موضوع را تیترهای روزنامه های زنجیره ای ثابت میکند.

994...0917- مسئولان و دلسوزان انقلاب و مؤتلفه اسلامی ...بک نفر این اقای شجونی را کنترل کند در مصاحبه دید در شب خیلی چیزهای خوب گفت...و خیلی چیزهای بد....اصلا مجری ایشان را دست انداخته بود واقعا اقای شجونی اینطوری اقای فلسفی را نباید میکوبیدو کلا تیر خلاص به اصولگرایی زد گفت احمدی نژاد هم جزو اولیاء الهی است.

نظرات در پایگاه اطلاع رسانی شما

*معرفی چهره های جوان مؤتلفه کار خوبی است ونشانه رویش های جدید این تشکیلات است

*مانعین وحدت در این دوره اگر نگوییم خیانت میکنند باید گفت غافل هستند و در زمین خودی برای دشمن بازی می کنند.

*با شهادت شیخ نمر ان شاا...راه زیارت مدینه و کعبه همانند زیارت کربلا برای ایرانیان با کارت ملی فراهم خواهد شد.

ان شاا... حرم ائمه بقیع به دست ایران به زودی با شکوه ساخته خواهد شد.

* عدم تعطیلی مدارس و ادارات واقعا از عدم تدبیر بود.در هنگام رفت و آمد به محل کار انسان دچار تنگی نفس و سرگیجگی می شد.چون دولت گذشته تعطیل می کرده این دولت تعطیل نمی کند؟!


https://shoma-weekly.ir/uw7sOs