نگاه

هشدار! دشمن در کمین است

اگر مردم به شما و تفکراتتان رو نیاوردند که نباید گفت انتخابات آزاد نبوده و نیست و دائم بر طبل انتخابات آزاد بکوبید. باید دقت کرد که دوباره با مطرح کردن اینگونه کلمات فتنه دیگری آغاز نشود. نباید با صحبت‌های خود سناریوی کسانی که در صدد طراحی یک فتنه جدید هستند را کامل کرد
مهدی ده مرده- نوزدهم دی ماه،هزاران نفر از مردم قم به مناسبت سالگرد قیام 19 دی در حسینیه امام خمینی گردهم آمدند و با مقام معظم رهبری دیدار کردند. دیداری که نمونه ای دیگر از عشق امام و امت بود.
در این دیدار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ضمن تبیین زمینه های پیدایش قیام نوزدهم دی ماه ، به شکستهای جبهه استعمار از انقلاب اسلامی اشاره کرده و نسبت به توطئه های دشمنان برای مقابله با پیشرفت روزافزون ایران اسلامی هشدار دادند. هشدارهایی که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری یازدهم وظیفه همه آحاد ملت را اعم از خواص و عوام در برابر حرکات دشمن دوچندان کرد.
فرمایشات مقام معظم رهبری و مخاطبان آن در این دیدار کاملا روشن و واضح بود و ایشان از همه بویژه از برخی خواص  خواستند  که با نوع صحبت کردن و رفتارشان پازل دشمن را تکمیل نکنند.
متاسفانه از ابتدای انقلاب اسلامی بوده اند افرادی که از درون نظام همواره در زمین دشمن بازی کرده اند و به انها برای رسیدن به خواسته های شومشان کمک و یاری رسانده اند خواه از روی آگاهی و خواه از روی غفلت و نا آگاهی. متاسفانه اینگونه اقدامات باعث شده تا در مسیر رشد و توسعه کشور خلل ایجاد شود ؟ مسیری که اگر به درستی طی شود تاریخ دنیا را همانگونه که تاکنون تغییر داده به طور کلی تغییر می دهد.  امروز مسیر تاریخ،در خدمت جبهه باطل است که در طی طریق این مسیر با پیروزی انقلاب اسلامی خلل و شکست ایجاد شد به همین خاطر دنیای ظلم با ما دشمنی دارد و کینه می ورزد. اگر ما بتوانیم همانطور که تا امروز توانسته ایم حرف خود را علی رغم همه دشمنی ها پیش ببریم ،آنگاه می توانیم بطور کامل مسیر تاریخ را عوض کنیم و به سمت جبهه حق پیش برویم و زمینه‌ى ظهور حضرت حجت (عج) را آماده کنیم. پس باید مواظب بود که با اشتباهات و تحلیلهای غلط خود به تکمیل پازل دشمن کمک نکنیم. خطاب مقام معظم رهبری در بخشی از صحبتهایشان به سوی کسانی بود که در آستانه انتخابات با سخنان و اقداماتشان به دشمن کمک می کنند. در حالت کلی شاید اینکه شخص یا اشخاصی  حرفی را بزنند و دائم بر آن تاکید ورزند مشکلی ایجاد نکند اما لازم است متوجه بود که اصرار بیش ازاندازه  روی یک درخواست باطل خواست دشمن و در جهت مسیر دشمن است . اینکه دائم سخن از انتخابات آزاد گفت در اولین وهله نتیجه آن کم شدن اعتماد مردم به نظام و در نتیجه حضور کمرنگ در انتخابات است که دشمن بر روی آن بسیار حساب باز کرده است. امری که مقام عظمای ولایت دردیدارشان با مردم قم برآن تاکید داشتند."  یکى از هدفها این است که کارى کنند که انتخابات بدون حضور پرشور و همگانى مردم برگزار شود. این را از حالا همه بدانند: آن کسانى که ممکن است از سر دلسوزى، راجع به انتخابات یک توصیه‌هاى عمومى بکنند که آقا انتخابات اینجورى باشد، آنجورى نباشد، حواسشان باشد به این مقصود دشمن کمک نکنند؛ مردم را از انتخابات مأیوس نکنند، هى نگویند انتخابات باید آزاد باشد... این یکى از خواسته‌هاى دشمن است. آن کسانى که در داخل، این حرفها را میزنند، ممکن است غفلت کنند. من میگویم غفلت نکنید، حواستان باشد، کار شما جدول مورد نظر دشمن را پر نکند؛ مقصود او را تکمیل و تتمیم نکند. این یکى از راه‌هاى از شور و هیجان انداختنِ انتخابات است."
البته باید به این افراد گفت که این سخنان شما علی رغم برخی کاستی هایی که نا کنون بوده از روی کم لطفی و بی مهری است . این از نتایج انتخابات گذشته کاملا ً مشخص است. از دل مجلس دوم مجلس سوم در آمد و از دل مجلس پنجم مجلس ششم . ازدل دولت هاشمی دولت خاتمی برآمد و از دل دولت اصلاح طلب دولت احمدی نژاد . آیا این نتایج خود گواه آزادی انتخابات نیست. اگر مردم به شما و تفکراتتان رو نیاوردند که نباید گفت انتخابات آزاد نبوده و نیست و دائم بر طبل انتخابات آزاد بکوبید. باید دقت کرد که دوباره با مطرح کردن اینگونه کلمات فتنه دیگری آغاز نشود. نباید با صحبت‌های خود سناریوی کسانی که در صدد طراحی یک فتنه جدید هستند را کامل کرد و به آن دامن زد. حال که مقام عظمای ولایت حجت را بر همگان تمام کردند بایسته است تا همگان مراقب گفتار خود باشند و در یک زمین همراه با دشمنان روبروی ملت متدین و انقلابی ایران قرار نگیرند و تبدیل به آلت دست دشمن برای فتنه‌ای دیگر نشوند. باید هوشیاربود که دشمن در کمین ماست تا از غفلت ما بهره ببرد و مسیر تاریخ را به روال سابق برگرداند 

https://shoma-weekly.ir/Jm1wR1