پیام شما

هر روز عاشوراست

345 ... 0912 امام حسین علیه السلام و یاران با وفایش از ما میخواهند ولایتپذیر باشیم. امام خود را تنها نگذاریم و مانند کوفیان که امام حسین را تنها گذاشتند، به آرمان شهدا و جانبازان جامع عمل بپوشیم که دفاع از ولایت است. وحیدی

114 ... 0912 سلام بر حسین(ع) و یارانش! سلام بر عاشورای سال 57 که رسواگر سلطنت طاغوت شد! سلام بر عاشورای سال88 که رسواگر فتنهگران شد! سلام بر عاشورای امسال که رسواگر خط نفوذ، استحاله و تحریف توسط دوستان نادان و دشمنان داناست! سلام بر هر عاشورا که هر روز عاشوراست!

932 ... 0911 به آقای حبیبی تبریک میگویم. آرزوی توفیق دارم. ما استانیها، مدافع حضور جوانترها در شورای مرکزی بوده و هستیم. جوانان برومند حزب باید در قالب کارهای اجرایی، توانمندیها و شایستگیهای خود را به نمایش بگذارند. اما مراقب باشید در دام تفرقه نیفتید.

684 ...0912 لطفا درباره بسته رفع رکود دولت اطلاعرسانی بیشتری کنید.

از پیامهای شما در پایگاه اطلاع رسانی:

* بسته اقتصادی دولت کارساز نیست به دلیل اینکه ما هیچ وقت چیزی ندیدیم. اینها هم که صداشون در اومده

* میثم احسانی هستم و دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته علوم سیاسی میباشم و مدتی است در حزب شما همکاری میکنم و علاقهمند همکاری با هفتهنامه شما میباشم و میتوانم برای این هفتهنامه مقاله سیاسی در مباحث سیاست داخلی و یا خارجی ارائه دهم.

شما: با تشکر از محبت شما، لطفا چند نمونه مقاله خود را به آدرس رایانامه قید شده در شناسنامه نشریه ارسال فرمایید.

* مردم سردشت به شدت از دولت روحانی گلایه دارند که چرا یک دامپزشک فرماندار سردشت شده است. جالب آنکه ایشان قبل از فرماندارشدن حتی یک روز هم سابقه خدمت در دستگاههای اجرایی نداشته است.

* خسته نباشید. مظفر رهبری هستم. آدرس و شماره دفتر کرمان را میخواستم.

شما: میتوانید با شماره دفتر کرمان 03432721259 تماس حاصل فرموده و یا با معاونت سازماندهی اعضا در دفتر مرکزی جهت راهنمایی بیشتر ارتباط برقرار نمایید.

https://shoma-weekly.ir/jinXBY