نگاه

هدف از توهین به مقدسات

در دوران حیات امام (ره) یک قضیه این چنینی اتفاق افتاد، فرمودند ما نباید خامی کنیم مبادا از کنار اهانت‌کنندگان و مقام مقدس پیامبر اسلام (ص) و مکتب بگذریم. دیدید امام با سلمان رشدی چه برخوردی کردند که این بیچاره هنوز در به در است.
حجت الاسلام محمد خرسند- توهین به پیامبر اسلام (ص) از نظر ما مسلمانان به معنای اعلام جنگ با اسلام و مسلمین است؛ این اتفاق مثل حادثه یازدهم سپتامبر مشکوک است. چرا متحدین تروریست را کشتند و زنده دستگیر نکردند تا در دادگاه صادقانه محاکمه شود؟

اگر فرض کنیم داعش این کار را کرده باشد. داعش را چه کسی به وجود آورده و در سوریه وعراق به آن کمک می‌کند؟ از یک طرف ائتلاف راه می‌اندازند و از یک طرف هواپیماهای باربری برای آن‌ها محمولات سلاح به زمین می‌ریزند! در راستای اسلام‌زدایی و برای بدنام کردن چهره اسلام و مسلمین است. زیرا امروز در اروپا به ویژه در فرانسه آن هم در بین جوانان و طبقات تحصیل‌کرده اسلام بیشترین رشد را دارد؛ کاری می کنند که مجله‌ای که در معرض ورشکستگی بوده است، با چاپ کاریکاتور و توهین و جسارت به محضر قدسی پیامبر اکرم (ص) یک دفعه تیراژش به بالای سه میلیون برسد؟

آیا این آزادی بیان است؟ پس اجازه بدهید در رابطه با صهیونیست‌ها هم کاریکاتور بکشند اجازه بدهید هولوکاست را نقد کنند. در همین فرانسه اگر کسی علیه هولوکاست بگوید، با او برخورد می‌کنند و هرگز اجازه راهپیمایی علیه صهیونیست و اسرائیل داده نمی‌شود؛ این چه آزادی بیانی است؟

قطعا دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی غرب و به ویژه موساد در پشت چنین قضیه‌ای در فرانسه بودند و این نقشه‌ از قبل طراحی شده به هدف ضربه زدن به روند بیداری اسلامی و مقابله با رشد چشمگیر اسلام در کشورهای اروپایی بوده است.

اما اگر نباشد هم، وقتی در سوریه از تروریست‌ها با عنوان «تروریست‌ خوب» حمایت می‌کنند تجربه تاریخی و مشیت الهی به ما می‌گوید این خطرات روزی متوجه غرب هم خواهد شد. غربی‌ها باید در قبال عملکرد خود نسبت به تروریسم شفاف‌سازی کنند و بپذیرند در برخورد با تروریسم دوگانه عمل کردند.

ما مسلمانان باید مراقب باشیم. در دوران حیات امام (ره) یک قضیه این چنینی اتفاق افتاد، فرمودند ما نباید خامی کنیم مبادا از کنار اهانت‌کنندگان و مقام مقدس پیامبر اسلام (ص) و مکتب بگذریم. دیدید امام با سلمان رشدی چه برخوردی کردند که این بیچاره هنوز در به در است.

امروز هم مسلمانان نشان دادند پیامبرخط قرمزمسلمین است؛ توهین به پیامبر یعنی جنگ با مسلمانان.

https://shoma-weekly.ir/OX4HuQ