نگاه

نیاز شود،مردم آماده تکرار 9 دی هستند

مردم ما با کسی تعارف ندارند و اگر امروز هم این افراد قصد حمایت از فتنه را داشته باشند بار دیگر حماسه ای تازه در دفاع از ارزش های امام و رهبری پدید خواهد آمد.همچنین حجت الاسلام محمد خرسند، در نشست با مسئولان شهرستان کازرون بیان داشت: باید به نهم دی ماه به عنوان یک حماسه انقلابی، اسلامی و مذهبی بنگریم.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: آنهایی که مخالف 9 دی هستند عملا موافق توهین های فتنهگران در عاشورای سال 88 به ساحت عزادارای حسینی هستند و این جای تامل دارد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد خرسند کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، با اشاره فرا رسیدن سالروز حماسه 9 دی گفت: 9 دی و سالروز این حماسه متعلق به هیچ حزب و جناحی نیست بلکه این روز متعلق به مردم، نظام و رهبری است.

وی با اشاره به اینکه به نظر می رسد گروه هایی که نتوانستهاند خط خود را از فتنه 88 جدا کنند از بزرگداشت حماسه 9 دی نیز احساس نارضایتی می کنند، افزود: آنهایی که مخالف 9 دی هستند عملا موافق توهین های فتنه گران در عاشورای سال 88 به ساحت عزادارای حسینی هستند و این جای تامل دارد.

امام جمعه کازرون خاطرنشان کرد: مردم ما با کسی تعارف ندارند و اگر امروز هم این افراد قصد حمایت از فتنه را داشته باشند بار دیگر حماسه ای تازه در دفاع از ارزش های امام و رهبری پدید خواهد آمد.همچنین حجت الاسلام محمد خرسند، در نشست با مسئولان شهرستان کازرون بیان داشت: باید به نهم دی ماه به عنوان یک حماسه انقلابی، اسلامی و مذهبی بنگریم.

وی افزود: راس جریان فتنه سال 88 آمریکا و اسرائیل و عدهای فریب خورده از داخل کشور بودند اما این فتنه منجر به حماسه آفرینی مردم در روز 9 دی شد از این رو بزرگداشت این روز که نماد اسلامیت نظام است، به معنای احترام به اسلام و امام حسین(ع) است و همگان موظف به تکریم این روز هستیم.

https://shoma-weekly.ir/puQGvN