پیام شما

نه اصلاح طلب و نه فتنه جانم فدای غزه

231...0914- سران خوش گذران کشورهای عربی را مگر حضرت عزراییل بیدار کند.

595...0910-کلیپی که از ذکر مصیبت
امیرالمومنین (ع) توسط امام خامنه
ای روی سایت نشریه گذاشته بودید، خیلی عالی بود واقعا بدون هیچگونه شاخ و برگ اضافی آقا نقل فرمودند و این اثر به مراتب بیشتری روی انسان میگذارد.

983...0912-چرا با مشحون مصاحبه کردید؟ ۱۲ سال با ۱۰ نفر مشخص که ساخته فدراسیون قبلتر بودند قهرمانیهایی را به دست آورد. در کارهای او اصلا دیدگاههای علمی وجود ندارد و با مبانی مدیریت روز بیگانه است. بسکتبال ما پتانسیل بیشتری دارد که متاسفانه دگم بودن او عرصه درخشش بیشتر را برای این ورزش تنگ کرده است.

345...0912-سیدحسن خمینی درمصاحبه گفته بعضیها نان انقلاب راخوردند و خیانت کردند، حضرت عباسی کسانی که در موسسه نان نام حضرت امام را میخورند، راه امام را ادامه میدهند؟

374...0913- وزارت فرهنگ! در اقدامی شرم آور به کتابی مجوز داده که درآن صریحا به مادر بزرگوار امام زمان (عج) اهانت شده. لطفا به آن بپردازید.

581...0912-آقاى بادامچیان از بزرگان و مخلصین انقلاب و نظام هستند، واکنش جناب بادامچیان دفاع از کلیت نظام و آقا بود که رسانهها خوب به آن نپرداختند و برخی شیطنت و برخی مانند خود تریبون شما سرسرى و بیحوصله به آن پرداختند.

296...0917-حدیث مبارک سرور آزادگان حضرت اباعبدالله الحسین که درج فرمودهاید هیهات من الذله غلط و بی معناست تصحیح فرمایید: هیهات منا الذله (صفحه اول ۳۰تیر ۹۳)

403...0912-درباره مصاحبه با دکتر غفوری فرد در نقد دیر هنگام توافق ژنو: کارشناسان که از این توافقات سر در نمیبرند مردم چطوربفهمند؟

245...0912-مهمترین وسیله ارتباط حاکمیت در نظام جمهورى اسلامی ایران که می‏تواند صحت، سلامت، استقلال و درستی مواضع تعیین کنندگان خط مشی ملی کشور و مقامات عالیرتبه نظام را در بین مردم و آحاد افکار عمومی بازتاب دهد، صدا وسیما است. لطفاً دیدگاه حضرت امام (ره) بنیانگذار نظام جمهورى اسلامی ایران را نسبت به صدا و سیما مطالعه فرمائید.

947...0919-نه اصلاح طلب و نه فتنه جانم فدای غزه

https://shoma-weekly.ir/HMZc9s