نگاه

نماد قدرت انقلابیون

دشمنان این نظام بدانند که این کشور امثال شهید حججی زیاد پرورش داده است و چنانچه دشمنان قسم خورده نظام در مخیله‌شان تعرض به این خاک را بپرورانند، جوان های انقلابی و متعهد، پوزه آنان را به‌خاک مالیده و جواب دندان شکنانه‌ای در انتظار آنان است.
احمد علی مقدم - این روزها تمام قد ایستاده‌ایم تا برای استقبال از شهید بی‌سرمان آماده ‌شویم و چند هفته‌ای است بر تارک پرافتخار انقلاب اسلامی نام شهیدی ثبت شده است که به حق بودن جبهه مقاومت را به دنیا نشان داد و مهر باطلی بر چهره ناپاکان داعشی و حرامیان تاریک‌اندیش که نمونه عملی ضد حقوق بشر هستند، زد.


چشمان پر صلابت این شهید، افق‌های دور دست را در می‌نوردد و تا اعماق جان‌ها نفوذ کرده است؛ مگر حق تعالی نفرمود «شهید زنده است و از روزی ما متنعم است» حال به چشم خود می‌بینیم خون این شهید در جوشش است و در حال فراگیرکردن جبهه حق در تمام دنیا است.


شهیدی که روز به روز بیش از پیش جان‌ها را از آن خود می‌کند و جوانان را مشتاق حضور در جبهه‌های مقاومت و می‌بینیم که خون شهید آنچنان شور و ولوله‌ای در جان جوانان کشور انداخت که فرماندهان مقاومت از سیل تقاضا برای حضور در جبهه مدافعان حرم به ستوه آمده‌اند.


درسی که این شهید به آزادمردان عالم آموخت که جان در مقابل ارزش‌ها در دفاع از حق و حقیقت ارزشی ندارد و مردان خدا از جان در راه اعتلای کلمه حق دریغ ندارند؛ شهید حججی از خیل همین جوانانی است که در مقاطع مختلف انقلاب در دفاع از دستآوردهای انقلاب کوتاهی نکردند و دشمنان از همین جان بر کف بودن نیروهای انقلاب در هراس اند و ترسی در جانشان این هیمنه را انداخته که به خود جرأت دست‌درازی به ایران را نداده و نمی‌دهند.


دشمنان این نظام بدانند که این کشور امثال شهید حججی زیاد پرورش داده است و چنانچه دشمنان قسم خورده نظام در مخیله‌شان تعرض به این خاک را بپرورانند، جوان های انقلابی و متعهد، پوزه آنان را به‌خاک مالیده و جواب دندان شکنانه‌ای در انتظار آنان است.


این سؤال مطرح است چرا داعشیان جلاد با دشمنان واقعی اسلام یعنی رژیم صهیونیستی به‌ عنوان قاتلان صبرا و شتیلا و عربستان صعودی که بمب بر سر کودکان یمنی می‌ریزد از در خصومت وارد نشده است؟ پاسخ مشخص است؛ داعشیان دغدغه دین ندارند بلکه هدفشان تجزیه کشورهای اسلامی و ضربه به خط مقاومت در منطقه است.


با کمال تأسف، عده‌ای در داخل کشور نیز همصدا با رسانه‌های معاند دلیل شهادت امثال حججی‌ها را حضور آنان در بین مدافعان حرم نام می‌برند که نباید به زعم آنان در حمایت از اسد سلاح در دست می‌گرفتند و تقصیر متوجه فرماندهان آنان است که راه مجاهدت را گشودند و جوانان کشور را راهی جنگ با پلیدترین انسان‌ها کردند.


باید به آنان گفت لطفاً نیم‌نگاهی هم به عامل برافروختن این آتش بیاندازید و تمام کینه و خشم خود را بر سازندگان داعش یعنی آمریکا و ایادی منطقه‌ای‌اش (عربستان و رژیم صهیونیستی) خالی کنید، نه اینکه تلاش کنید حقانیت این شهید را به محاق ببرید، بدانید نوری که خدا برافروخته قابل پنهان شدن نیست مگر می‌توان خورشید را پنهان کرد.


حاشا به انصافتان زمانی که لب به سخن گشوده و از فرماندهان سپاه انتقاد می‌کنید کاش کلام لعنت خود را نثار مسببان داعشیان می‌کردید و هر چند که خود معترف اید که آنان جانی‌اند و با جانی جماعت جز با زبان زور نمی‌توان صحبت کرد؛ سفره شهادت در سوریه و عراق پهن است و هر دسته و گروهی که راه خود را کج کند تا از حوالی آن رد هم نشود در واقع خود را از نعمات این خوان گشوده شده محروم کرده است و حسرتی دائمی بر جانشان باقی می‌ماند.

https://shoma-weekly.ir/X48hHB