نگاه

نفوذی‌ها قابل دفاع نیستند

حقیقت این است که برای نفوذی‌های دستگیر‌شده پرونده‌سازی نشده است، باندبازی در کار نیست، جناح‌بندی و جناح‌گرایی وجود ندارد، سوء استفاده از فرمایشات رهبری در مورد هشدار برای نفوذی‌ها نیست و هیچ خدشه‌ای از دستگیری این مزدوران وطن‌فروش و خائن و فریب خورده به استحکام وحدت ملی و همدلی آنان وارد نمی‌شود و باید بپذیریم نفوذی، نفوذی است و فراموش نکنیم در دوران دوم خردادی‌ها با انجام قتل‌های زنجیره‌ای و سپردن مسئولیت‌ها به بسیاری از نااهلان و نامحرمان چه ضربه جبران‌ناپذیری به سیستم امنیتی و اطلاعاتی کشور وارد کرده‌اند.
نصر عزیزی- زمانی کشور تحت سلطه شاهنشاهی ایران یکی از ایالتهای آمریکا محسوب میشد که در آن سهمی به عنوان حق حیات در حد زندهماندن به مردم ایران داده میشد، سهمی هم به سهامداران و شرکای غارتگر نظیر انگلستان تعلق داشت و گروه اندکی هم در لایههایی از نظام مدیریتی و نظامی و امنیتی و اداری از همین مردم اجازه داشتند با شرایط و قید و بندهای زیاد نوکری و بندگی و مزدوری، در حیطه هدایت مستشاران آمریکایی لیسه زن ته سفرههای غارتگران بینالمللی باشند. اگر بگوییم کسب و کار حلال و شرافتمندانه عامه مردم در روستاها و شهرها و بخشهایی از نظام اداری و آموزشی توأم با زجر و مشقت و اندوه و سرخوردگی بود، حرف گزافی نیست. به همین دلیل عدهای هم بر ذلت و خواری حاکم شورش کرده و کنج زندانها و شکنجهها و تبعیدها و محرومیتهای اجتماعی را انتخاب کردند و فرجام اینها همراه با شهادتها تا قیام سراسری مردم در سالهای 56 و 57 ادامه داشت.

با پیروزی انقلاب اسلامی اگر فهرستی صدگانه از اقدامات سرنگونی نظام جمهوری اسلامی و شکست انقلاب اسلامی را ردیف کنیم بخشی از فرایند اول و وسط و آخر آن موضوع نفوذ بود که هر چه موفقیتهای پیاپی و خارقالعاده نظام با سرعت وصفناشدنی در داخل و خارج بیشتر شد، نفوذ آمریکایی و انگلیسی و برخی همراهان آنها نیز به مراتب بیشتر، حساب شدهتر، پیچیدهتر و گستردهتر گردید. سرجمع هدفگذاریهای این مسیر 37 ساله توطئهها، چیزی جز یأس و نومیدی بیشتر آمریکا نبود که آیه شریفه «الیوم یئس الذین کفروا من دینکم» مصداق روشنی از امدادهای الهی این انقلاب با دشمن غدار و پیچیده و شیطان بزرگ بوده است.

اگر بپذیریم بحث نفوذ در آسمان واقع نمیشود، بلکه باید زمینی گردد و در عالم تئوری هیچ فایدهای ندارد، بلکه باید مصداقی داشته باشد و نفوذی بی هدف نیست، بلکه هدفگذاری دارد و نفوذ ساده نیست، بلکه اهداف و شگردهای پیچیدهای دارد، لاجرم باید قبول کنیم جریان نفوذ گروهی از آدمهای اجیر و دست پرورده و آموزش دیده و همپیمان یا فریب خورده دشمن هستند که ماموریتهای مؤثری دارند و قرار نیست در مناظر عمومی و عیان فعالیت نمایند.

در طول سالهای گذشته با استناد و اقدام و اعتراف، بارها و بارها نفوذیهای شناسایی، دستگیر و با اثبات به کیفر اعمالشان رسیده و یا مورد عفو قرار گرفته و یا با همکاریهای مخصوص علیه دشمن به کار گرفته شدهاند و بسیار سطحینگری و ساده انگاری است که دستگیری عدهای از نفوذیهای رسانهای دشمن را در روزهای اخیر به خط و خطوط و جناحبندی و سوءاستفادههای جناحی نسبت بدهیم با کمال تاسف و صد تاسف این اظهارنظر مربوط به مسئول عالی رتبهای است که حافظ دین و ناموس و ارض و آبرو و مال و منال و امنیت مردم بوده و در جایگاه خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی و در خطالراس فرماندهی قرار دارد.

اگر قرار باشد دستگیری مزدوران جیرهخواری که در مطبوعات پایگاه دشمن در دوران دوم خردادیها حضور داشتهاند، در فتنه سال 78 قلم به مزد و معرکه بسیار بودهاند و در فتنه سال 88 جلودار و آتشافروز فضای فکری جامعه بودهاند و سرپلهای ارتباطی آنها با لشکر رسانهای معاویه زمان از نگاه امنیتی پاسداران فداکار و هوشیار نظام به روشنی کابلهای نورانی میباشد، دستگیری آنها جناحی و باندی قلمداد شود، ظلم فاحشی به حقوق جهان اسلام و مردم شهید داده ما میباشد که با اطمینان خاطر امانت خود را به مسئولان میسپارند و باید مقابل دشمن بایستند.

حقیقت این است که برای نفوذیهای دستگیرشده پروندهسازی نشده است، باندبازی در کار نیست، جناحبندی و جناحگرایی وجود ندارد، سوء استفاده از فرمایشات رهبری در مورد هشدار برای نفوذیها نیست و هیچ خدشهای از دستگیری این مزدوران وطنفروش و خائن و فریب خورده به استحکام وحدت ملی و همدلی آنان وارد نمیشود و باید بپذیریم نفوذی، نفوذی است و فراموش نکنیم در دوران دوم خردادیها با انجام قتلهای زنجیرهای و سپردن مسئولیتها به بسیاری از نااهلان و نامحرمان چه ضربه جبرانناپذیری به سیستم امنیتی و اطلاعاتی کشور وارد کردهاند.

نکته حائز اهمیت این است که ملت کاملا هوشیار و ناظر و بیدار در انتخابات آینده جانب جاسوسان و وطنفروشان و قاتلان شهید علی محمدیها و احمدی روشنها و... را نمیگیرند. ملت از رئیس جمهور محترم انتظار دارند به سوگند و عهد خود وفا نمایند و روشنگر جریان نفوذ آمریکایی در کشور باشند.

https://shoma-weekly.ir/jsxp8g