پیام شما

نزدیکی جریان فتنه با پوشش های مختلف به مردم

جریان فتنه صهیونستی شاخه نفاق با پوششهای مختلف به خانواده نیروهای اثرگذارنزدیک وسعی درجذب آن‌ها می‌نمایند، تا آن نیرو را در شرایطی قرار دهند که حداقل خنثی نمایند، لطفا مسولین اطلاعاتی جدی بگیرید. (مهدی درخشنده)

177...0935- جریان فتنه صهیونستی شاخه نفاق با پوششهای مختلف به خانواده نیروهای اثرگذارنزدیک وسعی درجذب آنها مینمایند، تا آن نیرو را در شرایطی قرار دهند که حداقل خنثی نمایند، لطفا مسولین اطلاعاتی جدی بگیرید. (مهدی درخشنده)

094...0912- هدف از یارانه توزیع علی السویه سرمایه ملی برای دارا و ندارها بوده است. جداکردن این صف به بهانه قطع یارانه ثروتمندان، انشاءاله دروازه عظیمی (بجای تزریق قطرهای) که خروار خروار سرمایه کشوری با رانت دولتی دارد را طلبکارانه به مرفه هان اقتصادی هدیه نکنیم و عدالت را_ علیرغم اوامر صریح مقام عظمی ولایت- در سرزمین ایران اسلامی زخمی نکرده باشیم.

329...0911- اگرمی خواهیم (ایثار) درجامعه نهادینه شود باید بررسى کرد که جامعه امروز، دولتمردان و نظام اسلامى در مقابل ایثارگران چه جایگاهى برایشان رقم زده واکنون چه منزلتى دارند، در اینجا باید پرسید که لایحه جامع حمایت از ایثارگران چرا تا کنون عملیاتى نشده است؟

369...0919- با توجه به بمب گذاریهای اخیردرعراق ولبنان وسوریه و دیگرکشورهای مسلمان که توسط تروریستهایی انجام گرفته که ریشه عربستانی دارد، انتظار میرود نیروهای امنیتی و اطلاعاتی کشور خودمان و دیگر کشورهای هدف با همکاری هم دولت عربستان را ادب کنند تا دست از حمایت و تغذیه این گروهها بردارد.

883...0911- به جهت توزیع بموقع هفته نامه شما _ از تلاشهای بیوقفه و بیشایبه نماینده هفته نامه در استان گیلان کمال امتنان حاصل است. استوار- رشت

005...0913- اگر به کشورهای منطقه نگاه کنید، آشکار است که رابطه با آمریکا، به نفع کسانی است که اموال ملت خود را غارت میکنند و آن را با غارتگر بین المللی تقسیم میکنند!.

317...0917- آقای روحانی: اگر «حماسه۹دی پاسخ مردم به بیگانگان بود» چرا بیگانگان دردولت شما جولان میدهند؟!

983...0912- «نه دی» را عوام، اما بصیر و ولایتمدار با شور حسینی بوجود آوردند، امتی که ۷ ماه مظلومانه با رهبر خود، اعمال نخبگان مردود و خواص بیبصیرت را دیدند، خون دل خوردند، تا ثابت کنند پای عهدشان با نائب امام زمان (عج) را با خون امضا کردهاند. ۹ دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» بر شما که همچون عمار بصیرت افزایی گردید.

283...0915- دستگیری زنجانی قابل تقدیر است اما دادگاه مهدی هاشمی چه میشود؟ آیا دستور مبارزه با مفاسد زمان تحریم که روحانی داده شامل حال استات اویل و کرسنت هم میشود؟

224...0913خواهان آن هستیم که در یک دادگاه به نقش خاتمی در حوادث ۸۸ پر داخته شود. همچنین ارتباطاطش با سوروس و... خاتمی تلاش دارد از انزوا خارج شود اما هرچه میگذرد افسردهتر میشود. من به درایت نظامم میبالم که دشمنانش را به راحتی زمین گیر میکند.

114...0936وقتی جلوی شبنم رو میگیرن همین میشه قاچاق زیاد میشه به فرمایش آقایون سالی ۲۰میلیارد دلار که اگه درست براش برنامه ریزی کنن میدونید چند هزار تا جوون میتونن برن سره کار وجلوی اعتیاد بیکاری و...


https://shoma-weekly.ir/gOcJ0O