نگاه

نتیجه مقاومت حداکثری

امروز، استمرار ولایت و فقاهت، تکرار غدیر و یاس دشمنان، از دینی است که در پهنه گیتی و بر بام مدیریت جهانی، مستقر است و نشان بیداری گری اش، حادثه اربعین می باشد، که استمراری نوید بخش، برای حیات جدید درکالبد زمان و مکان است.

نصر عزیزی- الیوم ییس الذین کفروا من دینکم فلاتخشوهم واخشون الیوم اکملت لکم دینکم و...، آیه 3 سوره مائده.

مفسران شان نزول آیه مبارک فوق را، حادثه غدیر و تثبیت خط امامت و لایت می دانند. امروز هم، استمرار ولایت و فقاهت، تکرار غدیر و یاس دشمنان، از دینی است که در پهنه گیتی و بر بام مدیریت جهانی، مستقر است و نشان بیداری گری اش، حادثه اربعین می باشد، که استمراری نوید بخش، برای حیات جدید درکالبد زمان و مکان است.

چرا دشمن بعد از چهل سال رویارویی و مبارزه و تلاش برای براندازی نظام جمهوری اسلامی، امروز بطور رسمی، راهبرد فشار حداکثری را اعلام می‌کند؟

پیشاپیش معلوم است که مقاومت و دفاع حداکثری نتیجه داد و دشمن در هاله ای از یاس و نا امیدی به این راهبرد اعلامی که سالهاست، در کنار راهبردهای چند وجهی دیگر اعمال نموده است، روی آورد.

فشار حداکثری یعنی گزینه های براندازی، کودتا، تجزیه کشور، قومیت ها، خط تفرقه، طرحهای نفوذ امنیتی و سیاسی و اقتصادی و فرهنگی، تحریم های همه جانبه، راهزنی های بین المللی، ترور، تهاجم و نبرد فرهنگی، جریان سازی سیاسی، شخصیت سوزی و شخصیت سازی، متحدسازی جبهه های ضدانقلاب، آشوب سازی، راه اندازی فتنه، شایعه و تحریف و تخریب، راه اندازی مطبوعات زنجیره ای پایگاه دشمن، وحتی نفوذ در مجلس ششم و برخی بسترهای اداری، نفوذ در مبادی رسانه ای و مجامع فرهنگی و حتی نظام برنامه ریزی ومدارس و دانشگاهها و... در مجموع با آزمونها و خطاها و بعضا موفقیت های کم و بیش، به مراحل پایانی نزدیک می‌شود زیرا این وعده خداوند است که مجاهدان و مبارزان و مومنان و تقوا پیشگان و شهادت طلبان و یاری کنندگان دین خدا و پیروان بی چون وچرای خط رسالت وامامت و ولایت را یاری رساند که بطور قطع تاکنون چنین بوده است.

آنچه که یادآوری گردید، گوشه ای از مصادیق هزاران طرح و برنامه دنیای استکبار درقاره آمریکا و اروپا و بلوک شرق سابق می باشند که امروز اصطلاح فشار حد اکثری، نه عصاره و برآیند عملیاتی آن هزاران می باشد، بلکه آن هزاران، اگر چه ضربه ها و خسارت‌های فراوانی را به کشور ما وارد نمود، ولی یک حقیقت انکار ناپذیر را بیان میکند و آن اینکه؛ نظام ساقط نگردید، صدور طبیعی و حقیقی انقلاب متوقف نشد، جبهه استکبار جهانی در سراشیب تند عقب نشینی و شکست قرار گرفت، هیمنه ابر قدرتی دشمن شکست، دین خدا متناسب با شرایط ومقتضیات زمان، از ام القرای ایران اسلامی بعنوان الگوی نظام سازی به جهانیان معرفی گردید، حقیقت بازگشت به آخرین دین الهی در برنامه موحدان سایر ادیان قرار گرفت، غول مترسک رژیم اشغالگر قدس در وحشت هجوم حزب الله در حبس دیوارهای خود کشیده، درحال اهتزار و نفس های آخر قرار دارد، آیه واعدوالهم بدست توانای جان نثاران امام زمان (عج)، در میدان مصداق و عمل، در تراز جهانی و در سطح اول تفسیری عینی یافت، از قریب 130 کشور جهان امثال شیخ زگزازی های مجاهد و قهرمان درس دین و معرفت و تبلیغ فرا گرفته و به یاران خویش دراقصی نقاط جهان پیوستند، میلیون‌ها انسان به انقلاب اسلامی گرویدند، از مردمی ترین وعزتمند ترین ومستقل ترین کشور جهان برروی کره خاکی مستقر گردید، عالم ترین و پاکدست ترین و مردمی ترین و ساده زیست ترین رهبر دنیا، باهیبت و قدرت، رهبری جامعه را با شجاعت ادامه می دهد، به کوری چشم دشمنان آوازه بلند آسمانی نام خمینی کبیر با تشعشع نورانی، بر تارک اندیشکده ها و محافل علمی و تحقیقاتی و دانشگاهی می درخشد، کلمه ایران و ایرانی نقش بر ذهن نشسته و خواب پریشان و دغدغه ساز همه داعیه داران جبهه کفر والحاد واستکبار است، دراوج آرامش ایرانیان، نا آرامی درهمه اندرونی کاخهای ستم موج می زند، 22بهمن ها سالی پس از دیگری باحضور نسل سوم وچهارم انقلاب شگفتی ساز می‌شود، درمقابل، جنبش های شبه 99درصدی، همه محیط و جغرافیای غارتگران قرن را فرا گرفته است، بزودی بانصرت الهی خاورمیانه بدون حضور ابرقدرتها، رهایی می یابد و نوبت خاور دورها و خاور نزدیک ها و انطرف اقیانوس‌ها هم فرا خواهد رسید.

اینها گوشه هایی از مقاومت حداکثری ملتی است که آرمان شهادت را بر گزید و حسین گونه عمل کرد و عاشوراها را پاس داشت و اربعین ها را پس از آن، تاتوانست بزرگترین حماسه اربعین تاریخ بشر را درمکان کربلا خلق نماید. اینها خواب و رویا و توهم و خیال نیستند، واقعیت ملموسی هستند که به کوری چشم دشمنان، بخواهند یا نخواهند، فشار نابودی و یا نیست کننده و یا حداقلی و یا حد اکثری بیاورند و یا نیاورند، اتفاق افتاده و عینی و ملموس و قابل مشاهده هستند، این بارقه جهانی و این تشعشع نور الهی واین شیپور عالمگیر در سایه مقاومت حد اکثری بدست آمد. فشار حد اکثری درمقابل صور تمرینی اسرافیل کدام نقطه از کرات واسمانها وکهکشانهاست تا اینکه ملت ایران رابترسانند؟ ملتی که باخدا عهد بست و البته نعمت خمینی وخامنه ای هم وسیله و بهانه امتحان بوده اند و ندای قالوربنااله ثم استقامو سردادند، بعد از چهل سال با فشار حداکثری امتحان می‌شوند،

با شهید نمودن نتیجه نگر فتند، جالب است که با اهرم های فشار دست صدم می‌خواهند نتیجه بگیرند این همان اوج حماقتی است که امام صادق (ع)، برای دشمنان ما فرض نموده است. البته فرضی که حقیقت داشته و دارد، وخواهد داشت، لذا فشار حداکثری حماقتی بیش نیست، صبح پیروزی در این برهه نزدیک است ولی قرار عهد ما با خداوند این است که تا صبح بزرگ امید و ظهور آن مهدی منتظر، خلق صبح های دیگر پیش رو باشد و مقاومت در وفای به عهد و یاری ولی امر زمان کما کان ادامه داشته باشد، انشاءالله.

https://shoma-weekly.ir/EjFkYe