نگاه

نتیجه تحقق ائتلاف حداکثری

در صورت تحقق ائتلاف حداکثری،درصد موفقیت اصولگرایان در این دور از انتخابات به مراتب بالاتر از اصلاح طلبان می باشد
محسن قناعت- در صورت تحقق ائتلاف حداکثری ،درصد موفقیت اصولگرایان به مراتب بالاتر از اصلاح طلبان است.

حزب موتلفه اسلامی با عنایت به سابقه کار تشکیلاتی و با وجود دبیران باتجربه و موثر در تمامی استانها و شهرستانهای کشور و حضور اعضای حزب در متن جامعه و ارتباط با اقشار مختلف مردم، مسائل مهم کشوری را رصد می نماید که از جمله آنها موضوع انتخابات است.

معاونت سازماندهی و آموزش از دبیران حزب خواست تا وضعیت فعلی انتخابات و ائتلاف اصولگرایان را گزارش نمایند.

این گزارش در چند محور تنظیم شد و از آنجاییکه حزب موتلفه در ادوار گذشته نقش محوری در وحدت احزاب و گروه های اصولگرا داشته محور اصلی گزارش ،چگونگی حضور حزب در ائتلاف این دوره می باشد.

این گزارش وضع فعلی ائتلاف در کل کشور و شرایط بهبود آن را تحلیل نموده و اسامی نامزدهای مطرح در گرایش های اصولگرا،اصلاح طلب و مستقل در همه حوزه ها را مطرح می نماید. همچنین نمایندگانی که احتمال رای آوری در دوره یازدهم را دارند را مورد قید می نماید.

در پایان نیز همه حوزه های انخابیه به تفکیک استانها را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و برای موفقیت در هرکدام از آن ها راهکار و پیشنهادی ارائه نموده است.

نتایج این گزارش نشان می دهد .در صورت تحقق ائتلاف حداکثری،درصد موفقیت اصولگرایان در این دور از انتخابات به مراتب بالاتر از اصلاح طلبان می باشد

این گزارش در شورای مرکزی حزب توسط معاون سازماندهی و آموزش مطرح شد و مقرر گردید جهت تقویت کار ائتلاف در کشور این گزارش در شورای مرکزی ائتلاف نیر ارائه گردد.

https://shoma-weekly.ir/2KXz4r