نگاه

نتیجه‌ اعتماد به مذاکرات با آمریکا

آنچه که در این روزها برخی از وقایع و حوادث مشکوکی که در بعضی از شهرهای کشور درحال وقوع می‌باشد، بی شک دست خباثت آلود دشمنان نظام در آن مشهود است.
محمد کرمی راد- در روزهای گذشته وزیر امورخارجه آمریکا حمایت خود را از تعدادی آشوبگر در ایران را اعلام کرد و امروز گفته شد که ترامپ رئیس جمهور آمریکا از تظاهرات برخی عناصر معلوم الحال حمایت کرده است.

این موضوع در آستانه ی سالروز حماسه‌ی نهم دیماه و پیوند امت و امامت و نمایش اقتدار ملی و نیز تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی، قابل تامل و توجه می‌باشد.

۱ - عدم کارآمدی دولت در شعارهای انتخاباتی رئیس جمهور طی پنج سال گذشته و واکنش‌های اجتماعی.

۲ - وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم و نارضایتی و واکنش طبیعی آنان با گرانی‌های اخیر بویژه اخبار مربوط به کم کردن سی میلیون خانوار از دریافت یارانه‌ها.

۳ - اختلاف در اردوگاه ائتلاف احزاب و تشکل‌های همگرا و همسو در حمایت از آقای دکتر روحانی رئیس جمهور.

سخنان ضد و نقیض معاون اول رئیس جمهور و برخی از وزراء از جمله جناب ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی.

۴ - تحرکات مشکوک و دامنه دار عوامل داخلی بویژه جریانات ضد انقلاب و جریان انحراف.

۵ - دامن زدن به اختلافات در سطح کشور از سوی رئیس جمهور اسبق ایران دکتر احمدی نژاد علیه دستگاه قضایی و مجموعه‌ی خانواده لاریجانی.

۶ - سخنان روشنگرانه اخیر مقام معظم رهبری در ارتباط با جریانات سیاسی کشور در دیدار با شورای هماهنگی تبلیغات استان‌ها.

با توجه به پیچیدگی موضوعات مختلف مطرح شده از یک سو و اهمیت پاسداشت حماسه‌ی نهم دیماه در سطح کشور از جمله در جای جای ایران اسلامی و تأثیرات شگرفی که در رسانه‌های مختلف دنیا خواهد گذاشت، خشم دنیای استکبار را بدنبال دارد که از سوی دیگر باید روی آن تحلیل و بررسی دقیقی صورت پذیرد.

آثار ماندگار حماسه‌ی نهم دیماه نشان داد که هر ساله ملت عاشورایی و بصیر ایران اسلامی، می‌بایست هشیارانه در تمامی عرصه‌ها حاضر باشند و این یعنی تداوم انقلاب و مبارزه‌ی بی امان با نقشه‌های شوم دشمنان نظام اسلامی.

آنچه که در این روزها برخی از وقایع و حوادث مشکوکی که در بعضی از شهرهای کشور درحال وقوع می‌باشد، بی شک دست خباثت آلود دشمنان نظام در آن مشهود است.

در پایان ذکر این نکته ضروری است که در این شرایط حساس و سرنوشت‌ساز مسئولین نظام بویژه سران سه قوه با اتکاء به حمایت بی بدیل ملت بزرگ ایران اسلامی از نظام و انقلاب، برنامه‌ریزی دقیقی برای مهار چالش‌های بوجود آمده و هدایت شده از سوی دنیای غرب بخصوص در این فضایی که ایجاد شده است و سران کشورهای غربی، آمریکا، رژیم جعلی صهیونیستی و برخی از سران فتنه‌گر آل سعود سرکرده گروهک منافقین، ذوق زده از برخی از ماجراجویان دست نشانده‌ی خود، حمایت کرده و بی محابا بطور رسمی تحریک می‌کنند.

سران سه قوه اولاً اجازه ندهند تا کسی موج سواری کند و مهمتر این‌که صادقانه و شفاف با مردم صحبت کنند و به سرعت موضوع معیشت و رفع کمبودها اقدام نموده و صف عناصر معلوم الحال و فریب خورده را از مردم شریف جدا سازند و اجازه ندهند تجمعات آشوبگران شکل بگیرد و دستگاه قضایی نیز با آشوبگران برخورد قانونی و عبرت آموز داشته باشند.

https://shoma-weekly.ir/n2mhYc