پیام شما

مواضع خیرخواهانه عسگراولادی

مواضع آقای عسگراولادی خیرخواهانه، همراه با از خودگذشتگی و ترجیح مصلحت انقلاب اسلامی برعافیت طلبی است و آخرین اتمام حجت و راه بازگشت اهل فتنه را با هدف ترمیم شکافهای سیاسی و خالی نمودن دست تفرقه انگیزان مستکبر از مهره‌سازی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ارائه نمودند. امید که قدر این فرصت دانسته شود و هیجان‌ها فضا را آشفته ننماید.

۵۲۹... ۹۱۲ : حضرت امام(ره) فرمودند: پیرو ولایتفقیه باشید تا آسیبى به مملکت نرسد. درجائى دیگر مىفرماید میزان، حال فعلى افراد است.

۳۶۹... ۹۱۱ : از اخبار دقیق و تحلیلى و منصفانه شما تشکر میکنم، درخواست میکنم مطالب خلاصهتر و درشتتر نوشته شود تا بتوانیم ازهمه مطالب استفاده کنیم.

۱۷۷... ۹۳۵: فرزندم درکانکس پیمانکار شهرداری ۱۵ دی ماه ۹۱ میسوزد اما با‌‌‌ همان حال مجدداً داخل آتش میرود و شیر کپسول ۱۱ کیلویی را میبندد تا جان کارگران دیگر را حفظ کند ولی پیمانکار بیانصاف هنوز هزینه بیمارستان او را پرداخت نکرده! مراجعات ماهم به شهرداری منطقه 10 ناحیه 6 نهتنها مشکل راحل نکرده بلکه پیمانکار درصدد مقصرمعرفی کردن فرزندم میباشد، آیا کسی هست به فریادمان برسد؟   مهدی درخشنده

۲۵۴... ۹۱۱ : برادران موتلفه این مدل نظرات آقای عسگراولادی انحراف است. ما که میدونیم ولی شما بایداعلام کنید.

۷۸۲... ۹۱۵: نظرات اخیر آقای عسگراولادی برخاسته از عدل و خیلی عالی است.

۵۰۴... ۹۱۵ :امام (ره): هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید. ما نباید دشمن اصلی که ریشه تمام مفسدههای عالم است را گم کنیم و از طرفی، نباید جذب حداکثری و دفع حداقلی را فراموش کنیم. بنابراین فتنهگر اصلی آمریکاست و بقیه آگاهانه و یا ناآگاهانه بازی خوردهاند اگرچه بازی خوردن این آقایان برای ملت رشید ایران مورد قبول نیست.

۲۴۳... ۹۱۹ : از مصاحبه شماره ۷۹۱ صفحه ورزش ممنونم. چه عجب کسی به فکر رشتههایی غیر از فوتبال هم بود. آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون برای شما و همچنین جانبازان و معلولین عزیز کشورمان.

۰۶۵... ۹۱۷ : در شماره قبل مطلبی درباره پیاده شدن رییس جمهور از قطار اصولگرایی بود. ضمن اینکه او از این قطار پیاده نشده، امروز بهعنوان سرداری رشید و مقاوم برای رهبری عزیزمان جا افتاده است.

۳۵۵... ۹۳۳ : برای انتخابات ۹۲ به فکر باشید. اول شرکت حداکثری، دوم انتخاب اصلح کسی که پیرو نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد وگوش به فرمان رهبر باشد. لبیک یا خامنهای.

۲۳۱... ۹۱۷ :آقاى انتظامی را تاکنون چنین نشناخته بودم، با خواندن این مطلب نسبت به ایشان و انصاف و شخصیت وى ارادت پیدا نمودم. از مطلب توأم با بصیرت و اخلاقشان بهره بردم. واقعاً چه زیبا قلم بر دستان اهل اخلاق و انصاف فضاى دل و جان آدمی را آرام و بانشاط میکند.

۰۲۶... ۹۱۲ :مواضع آقای عسگراولادی خیرخواهانه، همراه با از خودگذشتگی و ترجیح مصلحت انقلاب اسلامی برعافیت طلبی است و آخرین اتمام حجت و راه بازگشت اهل فتنه را با هدف ترمیم شکافهای سیاسی و خالی نمودن دست تفرقه انگیزان مستکبر از مهرهسازی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ارائه نمودند. امید که قدر این فرصت دانسته شود و هیجانها فضا را آشفته ننماید.

https://shoma-weekly.ir/wmcwJU