نگاه

مناظرات رأی میرسلیم را افزایش جدی خواهد داد

آقای مهندس میرسلیم از اول انقلاب در مسؤالیت متفاوتی بودند که شاید خیلی از آنها را ندانید! ایشان رییس شهربانی کل کشور بودند. معاون وزیر کشور و مشاور عالی مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بودند و مسؤالیت های مختلفی داشتند. البته از جمله افرادی نیستند که جار و جنجال و سروصدای زیادی دارند. به همین دلیل شاید ایشان برای خیلی ها تا الان ناشناخته باشد ولی بعد از اینکه مناظرات انجام شد، احتمالا این چهره شناخته شده تر می شود آن وقت با نظرسنجی ها احتمال زیادی وجود دارد که جزو نفرات برگزیده باشند.
نامزد چند دوره انتخابات ریاست جمهوری رأی میرسلیم را بیش از بسیاری از نامزدهای مطرح دوره های قبل دانست و تصریح کرد: یک اتفاق خوبی که در انتخاب مجلس دهم در تهران افتاد این بود که لیست ها رای آوردند. خیلی خوب است که مردم بین احزاب و تشکل های سیاسی شناسنامه دار و سابقه دار انتخاب کنند و نه بین افراد. این اتفاق ممکن است در انتخابات ریاست جمهوری هم بیفتد.

دکتر حسن غفوری فرد گفت: بهتر است نامزد واحد اصولگرایان بعد از مناظرات تعیین شود. افراد مواضع خود را بگویند، برنامه های خودشان را بیان کنند، آسیب شناسی مشکلات مملکت را بگویند، راه حل هایشان را هم عنوان کنند، بعد از این مرحله است که می توان نظرسنجی کرد.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی افزود: آقای مهندس میرسلیم از اول انقلاب در مسؤالیت متفاوتی بودند که شاید خیلی از آنها را ندانید! ایشان رییس شهربانی کل کشور بودند. معاون وزیر کشور و مشاور عالی مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بودند و مسؤالیت های مختلفی داشتند. البته از جمله افرادی نیستند که جار و جنجال و سروصدای زیادی دارند. به همین دلیل شاید ایشان برای خیلی ها تا الان ناشناخته باشد ولی بعد از اینکه مناظرات انجام شد، احتمالا این چهره شناخته شده تر می شود آن وقت با نظرسنجی ها احتمال زیادی وجود دارد که جزو نفرات برگزیده باشند.

وی برای تبیین اینکه نظرسنجی ها قبل از مناظرات با نظرسنجی های بعد از مناظرات متفاوت است، به نمونه هایی اشاره کرده و گفت: آقای احمدی نژاد در ابتدا در جمعی قرار داشت که دیگران نسبت به ایشان شناخته شده تر بود. طبیعی است که نظرسنجی ایشان را پایین تر نشان می داد. آقای خاتمی هم همین طور بود که تا روزهای آخر حتی به برخی گفته بود که دعا کنید من حداقل 2، 3 میلیون رای بیاورم! ولی آن رای بالا را کسب کرد.

https://shoma-weekly.ir/PcJeVr