نگاه

مناجات نامه

خدایا من گنه‌کارم اما معترفم که تو مولایی بنده‌پذیری تو مولائی هستی که به این سادگی‌ها بنده‌ات را از درگاهت نمی‌رانی. خدایا به تو پناه آورده‌ام و تنها از تو و به واسطه ارباب حسین(علیه السلام) طلب مغفرت می‌نمایم. خدایا آیا من هم لیاقت دارم تا با ریختن خون ناقابلم در راه تو شکر این نعمت را به جای آورده باشم»
شهید نادر مهر آیین- در روز اول شهریور سال 1346 در خانوادهای مؤمن به دنیا آمد. اخلاق خوبی داشت و شوخ طبع بود. از نوجوانی آرزو داشت به جبهه برود. برای بار اول که عازم جبهه شد 14 سال بیشتر نداشت. شهید بزرگوار در وصیتنامه خود برای خانواده در فراز اولیه آن با خداوند متعال مناجات کرده که بسیار زیبا و جالب است. توجه شما را به قسمتی از آن جلب مینماید: «خدایا اعتراف میکنم بد بندهای بودم، گناه کردم، معصیت کردم. ایمانم به بندهات بیشتر از تو بوده است.ناشکری کردم و قدر ندانستم. خدایا اعتراف میکنم که ترا نشناخته بودم والا گناه نمیکردم.

خدایا من گنهکارم اما معترفم که تو مولایی بندهپذیری تو مولائی هستی که به این سادگیها بندهات را از درگاهت نمیرانی. خدایا به تو پناه آوردهام و تنها از تو و به واسطه ارباب حسین(علیه السلام) طلب مغفرت مینمایم. خدایا آیا من هم لیاقت دارم تا با ریختن خون ناقابلم در راه تو شکر این نعمت را به جای آورده باشم»

این وصیتنامه انسان را یاد سخن امام(ره) میاندازد که فرمود: «وصیتنامه جوانها را شما دیدهاید که چیست؟ این وصیتنامهها اینها، انسان را میلرزاند، انسان را بیدار میکند.». (صحیفه امام، جلد16)

https://shoma-weekly.ir/g4tEXD