نگاه

معرفی تدریجی اصحاب خاص امام زمان(عج)!

اولین نفری که بمب رسانه ای شد، چاوز بود که شهید خوانده شد و اعلام شد در دوره رجعت همراه امام زمان(عج) خواهد بود! اخیراً سخنگو و معاون رئیس جمهور در گرامیداشت سوم تیر اعلام نمود؛ «انشاءاله در آینده‌ای نزدیک دکتر احمدی نژاد در رجعتی دیگر همراه با امام عصر(عج) حکومت مطلوب را پیگیری خواهد نمود!!
علیرضا حقجو- اولین نفری که بمب رسانه ای شد، چاوز بود که شهید خوانده شد و اعلام شد در دوره رجعت همراه امام زمان(عج) خواهد بود! اخیراً سخنگو و معاون رئیس جمهور در گرامیداشت سوم تیر اعلام نمود؛ «انشاءاله در آینده‌ای نزدیک دکتر احمدی نژاد در رجعتی دیگر همراه با امام عصر(عج) حکومت مطلوب را پیگیری خواهد نمود!!
البته قبلتر نیز در سی دی مستند ظهور نزدیک است وی را شعیب ابن صالح خواندند!! رئیس جمهور اعلام نمود؛ «انشاءاله احمدی نژاد با صاحب اصلی برخواهد گشت و حال شما را خواهد گرفت».
رئیس جمهور نیز در موضعی جدید اعلام نمود«ما از ازل بوده‌ایم» واقعاً انسان ازلی است؟!
آیا در این کشور عالمی نیست که در مقابل این مطالب علمش را اظهار کند و مردم را نسبت به این قبیل مطالب آگاه نماید؟! تا به ادعاهای دیگر و بالاتر کشیده نشود؟!
همچنین رئیس جمهور در این مراسم گفت؛ البته توهین‌های بسیاری به ما شد و در ایران سابقه نداشته است که چنین توهین‌هایی به دولت شود اما دراینجا یک کلمه می‌گویم ما سینه خود را برای هر سرنیزه‌ای آماده کرده‌ایم»!!
گویا ایشان یادش رفته است که بدترین توهینها را وی به دولتهای قبل و حتی سایر مسئولین در مناظرات انتخاباتی و در تجمعات دیگر و در یکشنبه سیاه مجلس و... نمودند.
وی اعلام نمود «جمعی از پاکان و مؤمنان را حذف کردند و عده زیادی غصه‌دار شدند»!!
گویا خودش یکنفر از مخالفین و افراد ما قبلش را حذف نکرده است چه رسد به وزراء کابینه‌اش که به محض اینکه جمله‌ای بر خلاف نظر وی گفتند کنار گذاشته شدند ولو در حین ماموریت داخلی و خارجی بودند و بیشترین وزراء عزل شده در این دوره بود.
در این همایش وی را مظلوم‌تر از بهشتی و خدوم‌تر از رجائی نامیدند!! واقعاً شهید بهشتی چقدر مظلوم بود و هست که بعد از 32 سال احمدی نژاد را با وی مقایسه می‌کنند! شهیدی که اجازه نمی‌داد حتی در منزلش راجع به بنی صدر صحبت کنند چه رسد که مثل رئیس جمهور و در صحنه تلویزیون و مناظره‌ها هر چه دلش خواست به افراد حاضر و حتی غائب نسبت دهد!
در این همایش منتقدین جریان انحرافی و مشایی، «تکفیری» نامیده شدند و نادر طالب‌زاده اعلام آمادگی نمود که حاضر است سه روز در باره تکفیری‌ها صحبت کند! چقدر خوب بود که ایشان فقط یک روز در باره تکفیریهای سلفی که هر روز دستشان به خون انسانهای بیگناه در کشورهای اسلامی از مصر تا سوریه و لبنان و عراق و افغانستان و پاکستان آلوده است سخن می‌گفت یا مستند می‌ساخت.
و دیگری فریاد می‌زند «پایان دولت نداریم، تازه شروع می‌شود»!
کدام دولت قرار است تازه شروع شود؟ دولت در تبعید یا در سایه یا زیرزمینی یا...؟!

https://shoma-weekly.ir/mpCyjY