پیام شما

مظلومیت شهدای 26 خرداد

159...0936- خوب بود مراسم شهدای مؤتلفه را در یک مسجد برگزار می کردید که عموم مردم شرکت کنند.

707...0921- شما که روابط خوبی با حزب حاکم چین دارید؛ لطفا برای حذف قانون ممنوعیت روزه گیری مسلمانان سین کیانگ اقدام کنید.

959...0912- حدود دو سالی می شود درخواست عضویت در حزب را با ارائه کامل مدارک نموده ام اما هیچ بازخوردی دریافت نکرده ام. متاسفانه هیچ کس اینجا در سمنان در بند دغدغه های سیاسی امثال حقیر نسبت به حزب معظم مؤتلفه نیست. فراموش نکنید سخنان امام راحل در مورد امثال ما: امید من به شما دبستانی ها است.

شما: لطفا جهت بررسی علت تأخیر در عضویت به دفتر شهرتان مراجعه نمایید و در صورت باقی ماندن مشکل، جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 5-88822923 معاونت سازماندهی تماس بگیرید.

248...0911- "ما روحانی راتنها نمی گذارم" رونمایی از شعار انتخاباتی جریان فتنه برای "مصادره روحانی" در انتخابات پیش روست که برخلاف راهبرد "همدلی وهمزبانی" برای "وحدت ملی" به دنبال پروژه "دوئل ملی" است .

از پیامهای شما در پایگاه اطلاع رسانی:

* علت شعار هسته ای مردم علیه آمریکا در تشییع شهدای گمنام: 1- نقش پررنگ پشتیبانی سرویس های جاسوسی آمریکا و اسرائیل و خیانت های منافقین در کربلای 4 2- اعتمادی که به آمریکا شد در مک فارلین و ... 3- اجرای نقشه ای خلاف نظر رهبری ( آن وقت طرح هاشمی یک پیروزی بزرگ برای پایان جنگ بود که امام سکوت کرد تا کارش را بکند، مثل مذاکره که رهبری میگوید من اعتقاد ندارم که نتیجه می گیرید اما اگر بتوانید اینگونه که می گویید پیش بروید خوب است) 4- فقدان اطلاع رسانی درست از ماجرا به خودی ها وقتی می دانیم دشمن می داند و ...

* ویژه نامه خوبی بود. واقعا شهدای 26خرداد بسیار مظلوم و غریب هستند.

https://shoma-weekly.ir/mqw6JX