نگاه

مذاکره و امنیت امروز ما

دولت آمریکا قابل‌ اعتماد نیست و کشورهای مذاکره‌کننده به دنبال نتیجه‌گیری نیستند، دشمن از هر روزنه‌ای برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می‌کند، اما تا زمانی که پیرو ولایت باشیم، این دشمن نخواهد توانست کاری انجام دهد. لذا ما به مذاکرات خوش بین نیستیم. اما برای اتمام حجت این مذاکرات را ادامه می‌دهیم.
دولت آمریکا که خود را کدخدای عالم و متولی حقوق بشر میداند تبعیضنژادی و نقض حقوق بشر در آن بیداد میکند و در دهها شهر آن آشوب خیابانی برپا است. امروزه بیشترین تبعیضنژادی و نقض حقوق بشر در دولت آمریکا مشاهده میشود. از سوی دولت آمریکا به سیاه و یا سرخپوستان بدترین اهانت و فجیعترین جنایت میشود و آنان را از هرگونه حقوقی محروم میکنند.

این یکی از نشانهها است که چرا ما به دولت آمریکا اعتماد نداریم و نخواهیم داشت چرا که اساس این دولت بر ظلم و دروغگویی است. ما آمریکا را دشمن شماره یک و شیطان بزرگ میدانیم. هیچ عاقلی نباید به شیطان اعتماد کند.

دولت آمریکا قابل اعتماد نیست و کشورهای مذاکرهکننده به دنبال نتیجهگیری نیستند، دشمن از هر روزنهای برای ضربه زدن به انقلاب استفاده میکند، اما تا زمانی که پیرو ولایت باشیم، این دشمن نخواهد توانست کاری انجام دهد. لذا ما به مذاکرات خوش بین نیستیم. اما برای اتمام حجت این مذاکرات را ادامه میدهیم.

نباید فکر کنند که سرنوشت کشورمان به این مذاکرات بند است. ما اهل مذاکرهایم و امیدواریم اینها هم سر عقل بیایند اما توافقی هم صورت نگیرد این کشور به برکت امام زمان (عج) و به برکت الطاف اباعبدالله (ع) بهتر از قبل ان شاء الله اداره خواهد شد.

اگر تاریخ گذشته ایران به ویژه در زمان قاجار و پهلوی مورد مطالعه قرار گیرد، میبینیم که انگلیس، روسیه و آمریکا هر قراردادی را که میخواستند به ما تحمیل میکردند و قسمتهای زیادی از خاک ما را جدا کرده و اموال ملت را به تاراج میبردند. اما امروز در حالی که کشورهای اروپایی مثل انگلیس، فرانسه و آلمان هم تابع سیاستهای آمریکا هستند؛ جمهوری اسلامی ایران، مستقلترین کشور جهان است.

امنیت امروز ایران نتیجه آن نماز شبها و عزاداریهای بسیجیان در مناطق جنگی و تبعیت از ولی فقیه بوده است و امروز هم اگر دشمن روزی بخواهد حماقت کند همه ملت ایران بسیجی خواهند بود.

https://shoma-weekly.ir/Kuvb87