پیام شما

مجبورم می‌فهمی مجبور

883...0911- با توجه به سبقه بلند تاریخی و توانمندیهای موتلفه (هم فردی هم سازمانی) رمز جاودانه و صلابت آن در نقش میانداری این حزب در حاکمیت میباشد. (ولایت_موتلفه_دولت مستقر). تابع ولایت و ناقد دولت بود و هست (نه تابع دولت برای سهیم شدن در قدرت.)

660...0915 - آقای *** تو از بابک زنجانی اگر بیشتر مال نامشروع نداشته باشی کمتر از اون هم نیستی!!

شما: این قبیل ادعاها هرچند فساد فرد مشهور باشد به لحاظ حقوقی قابل انتشار نیست. لذا اسم فرد مخاطب قرار گرفته در پیام حذف شد.

149...0917- دولت تدبیر و امید در انتصابات و انتخاب مدیران خود نیاز به دید و نگرش وسیعتر دارد. استفاده بیش از حد از چهره هاى تکرارى در دولتهاى گذشته خواست مردم نیست. این عناصر را میتوان در جایگاههاى سیاستگذارى و راهبردى استفاده کرد و صف را با کادرهاى با انرژى ترى و از همه توانهاى ملی کشور استفاده کرد.

617...0921- خواستم به آقای یکی یدونه درباره مطلب «مجبورم میفهمی مجبور» بگم حتما اون تعمیر کار شهر مبدا هم مجبور بوده، میفهمی، مجبور.

899...0914- صهیونیسم بین الملل اگر ببینه حریف ایران و متحدانش میشه قطعا حمله میکنه و اگر تا الان هیچ غلطی نکرده جز چندبار تست قدرت متحدان ایران، برای همینه که میدونه قدرتشو نداره و در پایان شکست میخوره و به اهدافش نمیرسه.

049...0937- بندر بن سلطان عامل روسیه است که با اقدامات خود بستر فروپاشی این کشور را فراهم میکند.

242...0914- با تشکر از مصاحبه آقای خرسند، مطلب درخور توجه و تعمقی بود که باید مورد توجه جامعه متدین قرار گیرد.

185...0919- از صفحه ورزش شما بعید است. واقعا جای تاسف داره که گزارش یک بازی از مرگ مادر مهمتر باشه که آقای خیابانی به گزارششون ادامه بدن و بگن که من دارم وظیفهام رو انجام میدم. مگر از مادر هم عزیزتر داریم؟ و در ثانی مادر آدم مگه چند بار قراره بمیره که انگار نه انگار ایشان گزارششان را ادامه دادند. واقعا این کار به نوعی بیاحترامی به مقام مادر است انگار یه لیوان شکسته و همه چیز باید ادامه داشته باشه... واقعا ما داریم به کجاها میریم؟

256...0919 -  دوست دارم عربستان یه اشتباهی بکنه و برو بچههای جیش المختار و حزب الله و ارتش عراق و سوریه راه را باز کنند تا همگی ۲۸ صفر سال دیگه بریم مدینه و شبهای جمعه و چهارشنبه و صبح جمعه و... مراسم بگیریم...

177...0935- بی ‌‌‌‌نهایت سپاسگزارم، از سیما جمهوری اسلامی و همه هنرمندان عزیز که به پاس قدردانی از مردان مرد این سرداران حقیقی در حضورخانواده معزز شهدا تمام قد ایستادن تا اختتامیه سومین جشنواره جام جم زیبایش زیباترشود.

https://shoma-weekly.ir/SVd5KG