نگاه

مثلث توفیق خبرنگاران

همواره این سؤال که افراد چگونه موفق می‌شوند در ذهن بسیاری از ما ایجاد می‌شود، 192 کشور عضو سازمان ملل هستند از نظر علم و سیاست که 150 کشور از این تعداد را مورد بررسی قرار داده‌ام همه آنها به یک سه‌گانه رسیده‌اند.اگر می‌خواهید موفق باشید باید یک مثلث سه‌گانه با سه ضلع خواستن، دانستن و توانستن را در ذهن خود رسم کرده و براساس آن حرکت کنید.
حسن لاسجردی- همواره این سؤال که افراد چگونه موفق می‌شوند در ذهن بسیاری از ما ایجاد می‌شود، 192 کشور عضو سازمان ملل هستند از نظر علم و سیاست که 150 کشور از این تعداد را مورد بررسی قرار داده‌ام همه آنها به یک سه‌گانه رسیده‌اند.اگر می‌خواهید موفق باشید باید یک مثلث سه‌گانه با سه ضلع خواستن، دانستن و توانستن را در ذهن خود رسم کرده و براساس آن حرکت کنید.

ادبیات مشترک، خواستن و توانستن در همه این کشورهایی که بررسی کرده‌ام بسیار بالا است، ‌ خبرنگارانی که دنبال موفقیت هستند نیز باید این ادبیات مشترک خواستن، دانستن و توانستن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

دنیای امروز رسانه‌ای دنیایی بسیار پرشتاب و سخت است. دنیای خبرنگاری ملغمه‌ای از سختی و شیرینی است، ما باید در چنین دنیایی سختی را پذیریم و شیرینی بپزیم.

هر خبرنگاری که برای جایگاه خود و رسانه اش ارزش قائل باشد بی شک ماحصل کار او در جامعه تاثیرگذار و اثربخش خواهد بود. بعضی مواقع یک خبر موجب تغییر در یک شهر می‌شود و تحولات بزرگی در آن ایجاد می‌کند.

https://shoma-weekly.ir/EvJkqe