نگاه

لودر غنیمتی

چون قبل از عملیات دچار مصدومیت می‌شود لذا فرمانده مربوطه وی را از حضور در خط مقدم منع می‌کند؛ اما او این فرصت را از دست نمی‌دهد و بالاخره به وصال معشوق خود می‌رسد. پیکر مطهرش نیز بعد از یک ماه و نیم توسط برادرش شناسایی و بازگردانده می‌شود.
شهید جواد زینی- در سال 1337 دیده به جهان گشود. قبل از اخذ دیپلم و ورود به دانشگاه به سه زبان انگلیسی، آلمانی و روسی مسلط بود. قبل از انقلاب در قزوین که دانشجو بود در پخش اعلامیه شرکت داشت. پس از پیروزی انقلاب که برای مدتی دانشگاهها تعطیل بود، ایشان برای خدمت سربازی به لشگر 77 خراسان اعزام میشود. قبل از عملیات ثامنالائمه(شکست حصر آبادان) او مشغول جمعآوری اطلاعات از نیروهای بعثی بوده که در یکی از این عملیات شناسایی متوجه میشود تعدادی از نیروهای دشمن مشغول صحبت و خوردن چای هستند و یک دستگاه لودرهم در گوشهای افتاده لذا از فرصت استفاده میکند و آن را به غنیمت به سمت نیروهای خودی هدایت میکند.

چون قبل از عملیات دچار مصدومیت میشود لذا فرمانده مربوطه وی را از حضور در خط مقدم منع میکند؛ اما او این فرصت را از دست نمیدهد و بالاخره به وصال معشوق خود میرسد. پیکر مطهرش نیز بعد از یک ماه و نیم توسط برادرش شناسایی و بازگردانده میشود.

https://shoma-weekly.ir/rmJC5k