پیام شما

قبیله انحراف

۱۴۴... ۰۹۱۲ بنده از همرزمان شهید مظلوم لاجوردى شهادت میدهم که فضاى کار در اوین سال۶٠ واقعا اینگونه بود. در مقابل جریان خشونت منافقین بچه هاى شاغل در اوین با رعایت اخلاق اسلامی، مهربانی، تلاش شبانه روز براى ارشاد و آگاه سازى فریب خوردگان گروهکها همه هستی خود را به میدان آورده بودند. لذا مظلومیت نشانه این عزیزان است. آقاى هاشمی اولین افشاگر و آگاه ساز نفاق منافقین بود و الگوى ارشاد و آگاه سازى در مقابله با تهدیدات گروهکهاى محارب و منافق بود.
۵۵۵... ۰۹۱۲ از مطلب قبیله انحراف استفاده کردیم اما تکلیف این جمله تاریخی چه میشود که نظر اقای احمدینژاد به بنده نزدیکتر است؟
شما: اولا آن نظر قید داشت؛ قید در زمینه عدالت اجتماعی و مواضع بین الملل. لطفا در سایت ایشان متن را دوباره بخوانید. ثانیا دقیقا همان زمان ایشان درباره جریان انحرافی آن نامه معروف را منتشر کردند و در این متن هم اشاره به جریان انحرافی است نه ریاست جمهوری. البته واضح است که برخی دیدگاههای رییس جمهور نیز در طول زمان تغییر کرده است و آن جمله مربوط به زمان صدور آن میباشد
۷۴۳... ۰۹۱۵ آقاى موسوى لارى! شهید لاجوردى اهل خشونت نبود، این نوع حرفها تاثیر سخنان ضد انقلاب است. بیتحقیق حرف نزنید، گرفتارى امروزتان بخاطر تهمت هاى آن روز است.
۱۲۳... ۰۹۱۹ سلام کشور حتی به یک اقتصاددان نیز احتیاج ندارد بلکه به یک دیپلمات جوان نیاز دارد
۴۳۹... ۰۹۳۵ این فیلم من مادر هستم خیلی بده. کاش توبه کنند و فیلمهای ارزشمند در سطح سینمای جهان و اموزنده واخلاق گرا که دارای اثر مثبت روانی باشد بسازند نه فیلمهای سیاه و زننده.
۶۶۶... ۰۹۱۷ خداوندا خود مظلومان را یاری کن. شیاطین ضد سوریه متحد شدند.
۸۰۶... ۰۹۱۱ سلام بر شهدای گرانقدر حزب الله در سراسر جهان درود بر مجاهدان فی سبیل الله درود بر امام راحل که چگونه زیستن را به ما آموخت
۱۴۷... ۰۹۱۲ چرا از زمان وزارت صفارهرندی تا الآن با وجود مخالفتها و اعتراضات ما در خصوص فیلمهای سیاه نما وزارت ارشاد پای این افراد ایستاده است؟
 ۱29... ۰۹۱۲ آقایان و مسؤلان دولت بجای آباد کردن کشورهای امثال عراق و افغانستان وخرج کردن در کشورهای آفریقایی وغیره به مدارس شهرها و روستاهای کشورخودمان رسیدگی کنند پول بیت المال حرام نمیشود.
شما: تا آنجا که خبر داریم در اغلب کمکهای ایران به دیگر کشورها، به شیوهای عمل میشود که از ایران ارز خارج نمیشود. شیوههایی همچون آموزش خودکفایی، استفاده از کمکهای مسلمانان غیر ایرانی علاقهمند و... اما در حدیث نبوی اهتمام به امور مسلمین قید شده و به مرزهای جغرافیایی اشارهای نشده است.
 214... ۰۹۱1  حیف آن کاغذی که به دست هفته نامه *** میرسد. فقط دروغ فقط تهمت... بیناپور رشت
شما: اگر ما اسم نشریه مورد نظر شما را (حتی اگر رقیب ما باشد) چاپ میکردیم و بدون دلیل آنها را متهم به دروغگویی میکردیم، خودمان منطبق بر پیامک شما میشدیم.
 018 ... ۰۹۱3  باعرض سلام خدمت فرمانده کل سپاه من ازشما خواهشی دارم که به تمام پادگانها، بخصوص پادگان نبی اکرم (ص) شهرستان میبد امر کنید که دور تخت این سربازها یک محافظ یا نرده قرار بدهند که از بالاسقوط نکند تا باعت مرگ یا شکستی مفاصل انها شود
 201... ۰۹۱1 در این وضع تاسف بار اقتصادی، تنها کسی میتونه موثر و مفید باشه که دکترای اقتصاد داشته باشه
 332... ۰۹۱8  از مطلب آقای امانی حقیقتا استفاده کردم با این قدرت تحلیل سیاسی به عنوان قائم مقام دبیر کل شایستهاند

https://shoma-weekly.ir/3Ntxpy