پیام شما

فیس بوک محل برنامه ریزی فتنه جدید

529...912 آیا کسی حواسش به فعالیت امثال سعید شریعتی و حمزه غالبی در فیسبوک هست؟ از الان دارند برای یک فتنه جدید برنامه ریزی میکنند.
736... 912 علی مطهری در گفتوگویی که مهر ۳ ساعت پس از خبر دیدار آقا، علیه سخنان آقا درباره انتخابات آزاد موضع گرفته!  ایشان به کجا دارد میرود؟
167... 910 باتغییرات در صفحه آرایی، هفتهنامه شما کمی به نقطه مطلوب نزدیکتر شد وظیفه خود مىدانم همانطور که از وضعیت سابق انتقاد میکردیم از این تغییرات نیز تشکر کنم اما باید بگویم این تازه اول راه است و هنوز از  نظر ظاهر و محتوا با هفتهنامه تراز حزب ریشهدار مؤتلفه فاصله زیادی دارید.
207... 911 شکل هفته نامه (شما) راتغییر دادید که هیچ جالب نیست وشکل قبلی بهتر بود وتازه روزش را تغییردادید که تمام داغی خود را ازدست داده. خواهشمندم پاسخ دهید چرا؟
شما: در خصوص تغییر گرافیک نشریه باید گفت که اختلاف سلیقه امری طبیعی است؛ همانطور که در پیامک قبلی نظری مخالف شما دارند. در خصوص تغییر تاریخ هم مختصرش این میشود که با ارزیابی مجموع شرایط حزبی (همچون وجود جلسات متعدد) و توزیع به این نتیجه رسیدیم که اینگونه مفیدتر و تازهتر خواهد بود.
005... 913 صاف وپوست کنده به برخی مردودین فتنه 1388 باید گفت که بامصداق آیهٔ خسر الدنیا و الأخره فاصلهای ندارد!
214...911 سران مؤتلفه که دکتراحمدی نژاد و مهندس مشایی را به بنی صدر و رجوی مشابهت میدهند پاسخ دهند که ارتباط عباس مدرسی فر از سران منافقین و محسن خاموشی، قاتل شهیدمجید شریف واقفی با مؤتلفه چه بوده است؟
شما: عباس مدرسیفر تا زمانی که در خط امام(ره) بود عضو مؤتلفه بود و زمانی که دچار انحراف شد و تلاش دوستان قدیمش برای اصلاح وی مؤثر واقع نشد، از مؤتلفه اخراج و از وی اعلام برائت شد. نه آنکه از مواضع
انحرافیاش حمایت شود. محسن خاموشی نیز هیچگاه عضویت یا ارتباطی با مؤتلفه اسلامی نداشته است.

https://shoma-weekly.ir/0lXW1J