نگاه

فریاد بلندتر مرگ بر سازش کار

غربی ها بدانند که کاپیتولاسیون آمریکایی را نتوانستند در ایران اجرا کنند گر چه در کشور های دیگر اجرا کرده اند بدانند که ایران کشوری مقتدر با رهبری آسمانی و ملتی بیدار و هوشیار در صحنه است ومرگ بر آمریکا جزء و سرنوشت ملتی است که بهشتی گونه فریاد می زند مرگ بر آمریکا و مرگ بر سازشکار روز 13 آبان مرگ بر آمریکا را جدی تر و مصمم تر از همه سالهای گذشته فریاد خواهیم کرد.
دکتر اسدالله بادامچیان- دشمنی آمریکا با ایران و اسلام مربوط به سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیست از آغاز ورود آمریکایی ها به ایران در دوران محمد شاه قاجار انها در پی سلطه استعماری بر ایران بودند و آن را در پوشش فریبکارانه میسیون های مسیحی و موسسات درمانی و اموزشی شروع کردند .

در شهریور 1320 جزء اشغالگران ایران بودند در جریان ملی شدن نفت با همه حسن ظن دکتر مصدق و جبهه ملی ها و لیبرال ها به آمریکا ،آنها حتی یک بشکه نفت از ایران نخریدند و در کودتای 28 مرداد 32 ، حکومت مصدق را برانداختند و شاه جنایتکار و دیکتاتور را بر ایران مسلط کردند ساواک شاه را راه اندازی کرده شکنجه گران را آموزش های شکنجه گری دادند .

نفت ایران را در قالب کنسرسیوم به غارت بردند 40درصد محصول نفت ایران سهم غارت آمریکایی ها بودکه با قیمت بشکه ای 3 تا 5 دلار میانگین به غارت برده اند و بدهکار ایران هستند معادن ما را غارت می کردند 60 هزار مستشار نظامی و غیر نظامی را به خرج ایران در کشور تحمیل کرده بودند.کاپیتولاسیون را میخواستند در ایران زمینه ساز جنایات و خیانت های هولناک نمایند در کشتار 17 شهریور و 15 خرداد و کشتار مردم بی گناه ایران شرکت داشته اند ژنرال هایزر را به ایران فرستادند تا هر اندازه بتواند بکشد تا انقلاب به پیروزی نرسد که بحمد اله رسید .

پس از تاسیس نظام جمهوری اسلامی نیز هر آنچه از انها بر می آمد برای تغییر نظام اسلامی ایران انجام داده اند از تشویق صدام به حمله ایران و جنگ 8 ساله و چند صد هزار شهید و جانباز و مسدود کردن دارایی های ایران و تحریم ملت ما و بیان ریگان که می خواهد ریشه ایران را بخشکاند .

الحق جنایات و خیانت های آمریکا به ملت ما فراموش ناشدنی است پس از پیروزی انقلاب اسلامی نظام ما با آمریکا رابطه برقرار نکرد کسانی در دولت موقت را تشکیل دادند که اکثراً علاقمند به رابطه با آمریکا و عدم هرگونه مزاحمت برای منافع منطقه ای و جهانی آمریکا بودند، آمریکا به آنها هم وفا نکرد و سفارت خود را لانه جاسوسی و مرکز توطئه براندازی نظام اسلامی کرد .

مانند سفارت امریکا در برلین که حتی جاسوسی دولت آلمان که متحد آمریکاست را اداره کرده است .

در ایام تسخیر لانه جاسوسی آمریکا لیبرال و ترسوها از آمریکا می گفتند چرا آنجا را  لانه جاسوسی می نامید، بگویید سفارت خانه آمریکا امروز آشکار شده که سفارت خانه های آمریکا لانه جاسوسی حتی از همراهان و همدستان آمریکاست .

جنایات آمریکا در ویتنام و درکره در بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی و جنایات آمریکا در عراق در سوریه و در فلسطین ننگین ترین جنایات تاریخ بشر است .

حمایت آمریکا از گروهکهای سلفی ، وهابی ، القاعده ، طالبان ، که اکنون معلوم شد که عوامل آمریکا هستند و جنایاتی که می کنند در راستای سیاست و جنایات سردمداران آمریکاست . بنا براین به گفته دکتر ظریف ملت ما این جنایات را نمی توانند فراموش کند.

این آمریکای ستمگر قلدر و زورگوست شیطان بزرگ است .

برخی تصور دارند که با سازش با آمریکا می توان مشکلات را حل کرد این تصور ساده انگارانه است تجربه سازش های فلسطینی ها و اعراب در سر مساله فلسطین با آمریکا معلوم است .

ایران اسلامی و آمریکا 2 جبهه حق و باطل هستند سازش در میان آنها امکان ندارد استکبار ستیزی به ظلم ستیزی ظلم براندازی و نجات و رهایی بندگان مظلوم خدا از چنگال استعمارگران و ظالمان وظیفه همه حق خواهان جهان است و این استراتژی نظام اسلامی است .

آمریکایی مستکبر نیز استراتژی براندازی اسلام در ایران اسلامی و حق خواهان را دارد .

آمریکا همواره خواسته و می خواهد که نظام اسلامی ایران را براندازد و بیداری اسلامی را سرکوب کند اما در این سه دهه نتوانسته و اکنون ایران اسلامی به مرحله ای رسیده که قدرت مستقل اسلامی است و جنگ و تهدید به جنگ و به -تحریم نتوانسته است از اقتدار ایران بکاهد .

حالا در درون آمریکا عده ای معتقد شده اند که نمی توانند ایران را براندازی کنند و بهتر است حداقل آمریکا را در نرمش با ایران تامین نمایند .

اختلاف دولت اوباما با کنگره و سنا واختلاف در درون مردان خاکستری آمریکا و دربین نمایندگان کنگره و سنا روی همین مسئله است .

ایران اسلامی این نکته را بخوبی می داند لذا یک دوره از واقع راستی آزمایی و استفاده از یک فرصت محدود است که مقام معظم رهبری نرمش قهرمانانه تحلیل فرمودند .

اگر در این فرصت آمریکایی ها و اروپایی ها بخواهند سوء استفاده کنند و سیاست براندازی را در پوشش دستکش مخملی اجرا نمایند باید بدانند که رهبر و ملت ایران و دلسوزان انقلاب ، کاملا مراقب هستند و اجازه سوء استفاده را نخواهند داد آنها نمی توانند از ایران باج بگیرند آنها هستند که باید امتیاز بدهند و راه گذشته را که به ضرر ملت آمریکا و ملت های جهان بوده تصیحیح نمایند فشار های رژیم اشغالگر  قدس و صهیونیست ها حکایت از نگرانی و و حشت انها دارد و سران آمریکا این را بخوبی فهمیدند  .

پس مسئولان ایرانی با اقتدار و توجه به همه جوانب امر و موقعیت و شرایط جهانی و منطقه ای و بحران آمریکا و اروپا در مذاکرات شرکت کنند و هر جا آمریکا یی ها و همدستان آمریکا خواستند زیاده روی کنند مراقب باشند و به ملت گزارش دهند و با آهنگ رهبری جلو بروند .

غربی ها هم بدانند که کاپیتولاسیون آمریکایی را نتوانستند در ایران اجرا کنند گر چه در کشور های دیگر اجرا کرده اند بدانند که ایران کشوری مقتدر با رهبری آسمانی و ملتی بیدار و هوشیار در صحنه است ومرگ بر آمریکا جزء و سرنوشت ملتی است که بهشتی گونه فریاد می زند مرگ بر آمریکا و مرگ بر سازشکار روز 13 آبان مرگ بر آمریکا را جدی تر و مصمم تر از همه سالهای گذشته فریاد خواهیم کرد.

 انشا الله
https://shoma-weekly.ir/3EsUzP