پیام شما

فرهنگ ساده زیستی

087 ... 0912 یکی دو سال قبل یک مصاحبه با چمران داشتید که گفته بود شورای شهر، پیادهراه شدن خیابان ۱۷ شهریور را غیرقانونی میداند. چی شد پس؟ اینجا رانده از نمایشگاه خودرو، مانده از نمایشگاه گل و اسباب بازی و لباس کودک و ... بی خاصیت رها شده، تنها لطفش این است که یک شریان مواصلاتی وسط شهر بسته شده است.

345 ... 0912 در یکی از کشورهای عربی با دو نفرجوان صحبت می کردم، خدمت آنها عرض کردم که اگر امام ما فرمان دهد، دنیا را برای استکبار جهنم میکنیم. با عصبانیت گفتند: امام شما نه، بگویید امام دنیای اسلام و مستضعفین عالم. ادامه دادند اگر در اطاعت از فرمانش کوتاهی کنید، جواب خدا را نخواهید توانست داد.

240 ... 0911 چرا برای گرفتن کوپن نفت از روستاییان۸۰۰۰ تومان می گیرند؟ یک روزمعطل بشوند و کرایه ماشین برای رفتن به شهردفترخدمات مشترکین دولت و ...

926 ... 0912 اون بزرگوار بعد ٣٦ سال امسال یادش اومده بین مردم بره حرم و عکس تو اینترنت بگذاره؟ اون هم تو روز تولد امام رضا که حرم سوزن بندازی پایین نمیاد!

937 ... 0912 دعوت وزیر خارجه در مراسم شهدای شهریور عجیب بود. یک حزب موثر باید با چنین سطوحی ارتباط داشته باشد؛ اما باید دکتر ظریف برای بررسی عملکردش با ادبیات حقوقی دعوت میشد. نه اینکه به مراسمی دعوت کنیم که برای بزرگداشت شهدای ضدآمریکایی ترتیب داده شده بود.

از پیامهای شما در پایگاه اطلاع رسانی:

* یه کم به فکراشتغال جوانان باشید. فرهنگ ساده زیستی رارواج دهید.

* چرا حزب مؤتلفه با این بدنه اجتماعی برای مطالبات بر حقش کمپین راه نمی اندازد؟ برخی از صاحبان تریبون صدایشان به اندازه تمام جمعیت کشور بلند و منافع مالی شان در سیاست بیحد و حصر است اما احزابی هستند که تعداد اعضایشان به یک دست نمیرسد.

* خرازی رو جدی نگیرید و الکی بزرگش نکنید.

* از مطلبی که خبرآنلاین علیه مؤتلفه نوشته بود؛ ناراحت شدم. پیام من را هم منتشر نکردند. نوشته بودم شما مشغول تلاش برای شکاندن وحدت اصولگرایان باشید؛ تقبل الله اما حداقل یک چیزی بنویسید که خودتان خنده تان نگیرد. جای کسی که هیچوقت اصولگرا نبود و همیشه میگفت جریان سوم هستم خالی بود یا جای کسانی که رسما با اصلاحطلبان مینشینند؟ یا آنها که شیرین کاری 92 برای وحدتشان دل مرحوم آیتالله مهدوی کنی را به درد آورد؟

https://shoma-weekly.ir/QyAcRk