پیام شما

فرهنگی که درکاخ سعداباد رواج داده می‌شود

374...0913- گرونی حدود ۴۰ درصد یعنی شیب ملایم؟

883...0911- این روزها به بهانه بزرگداشت مردان فرهنگی قدیم، ادبیات نوشتاری روزانه (روزنامه) را مملو از شاه و خان نمودهاند (فرهنگ طاغوت پروری) و ایران را میکده خود میدانند و به طعنه (خطاب به رییس جمهوروقت) تهدید میکنند:... / بر در میکده رندان قلندر باشند / که ستانند و دهند افسر شاهنشاهی. (نمونه: روزنامه اطلاعات ص۶مورخ ۳_۲_۹۳)

315...0914- فرهنگی که درکاخ سعداباد رواج داده میشود (نمونه هزینه مربوط به استخرو روز زن) آیا با شعار سال ۹۳ مقام معظم رهبری درتقابل نمیباشد؟

660...0915- یعنی اگه دولت توی سایت رفاهی چند تا تبلیغ تجاری گذاشته بود بیشتر عایدش میشد تا ازین حجم انصرافی.

581...0919- قرار بود ۴. ۲ میلیارد دلاراز کل پولمون رو قسطی پس بدهند. هنوز این پول را کامل نداده یه ساختمون مون رو به قیمت ۵ میلیارد دلار توقیف کردن و طبق حکم دادگاه به افرادی داده شد که دیگر قابل برگشت نخواهد بود. آخه سود این معامله چی بود که ما نفهمیدیم!

343...0912- زنگنه که مدعی شد هیچ سیاه نمایی نکرده، اول وزارت گفت در دولت قبل در پارس جنوبی کاری نشده، مگه با شیرین سازی فاز ۱۵ و ۱۶ روزانه ۱۰میلیون مترمکعب به مدار مصرف کشور اضافه نشد؟ مگه هفته قبل ردیف دوم همین فاز وارد مدار نشد؟

594...0912- چرا در سال جدید در صفحه بین الملل تنوع مطلبتان کم شده است؟

013...0913- روزنامه شرق اول اردیبهشت در صفحه آخر در یک ستون آمبولانس، خواسته دق دلی خود را بر احمدینژاد خالی کند و به همه از رییس جمهور سابق، اهانت کرده تا به پلیس و دیوان عدالت اداری و... این نوع مطلب نویسی، حکایت از چه دارد؟ لابد میفرمایید ادب، اخلاق، احترام به دیگران، راستگویی و...

https://shoma-weekly.ir/etj8LI